In welke stad is het het leukst om te shoppen?

UP !

Ik ben één keer in Arnhem geweest (de rest van de steden die je opnoemde niet), maar ik kan me herinneren dat ze er wel veel hadden en dat het ook best een leuke stad was.

UP

amsterdam
arnhem
denbosch
nijmegen

Ik denk dat het Arnhem wordt… waar moet ik zeker heen gaan?

ik ga altijd naar eindhoven daar heb je echt veel winkels :wink:

Den bosch, haarlem, amsterdam, leiden zijn mijn favourite’s! <3

Amsterdam natuurlijk :grinning:

Ik ga liever naar belgie om the shoppe…gent is een hele mooi stad met veel winkels…antwerpen is ook leuk en natuurlijk brussell…love itt.

antwerpen !

Breda of Antwerpen!

Rotterdam ^^

Arnhem is leuk. daar woon ik ;p

In Eindhoven heb je wel veel winkels, maar er is niet echt een gezellige sfeer ofzo zoals in Den Bosch.

Inderdaad. Ik had op de eerste pagina Den Bosch aangeraden, ondanks dat ik zelf bij Eindhoven woon en standaard naar Eindhoven ga. Ik ben trouwens laatst sinds lange tijd in WC Woensel geweest, is wel leuk voor de afwisseling maar je raakt er gauw het overzicht kwijt door de indeling :stuck_out_tongue:
Nee, Eindhoven is geen aanrader als je echt een dag uittrekt voor shoppen in een andere stad.

ik shop altijd in arnhem omdat ik er dichtbij woon.
shoppen in rotterdam & amsterdam is ook leuk.

Ik woon in Eindhoven, dus ga daar winkelen, vind ik fijn winkelen omdat ik daar alles ken, en weet te zitten enzo.
Den bosch ook trouwens! :slightly_smiling_face:

Amersfoort!

G R O N I N G E N

Ja ik ga ook vaak naar WC Woensel (woon er praktisch naast) maar het is idd veel te ingewikkeld voor mijn simpele brein en er zitten niet erg veel verschillende winkels.
Eindhoven is gewoon geen mooie stad (wel als je van ‘moderne’, dus saaie stenen gebouwen houdt misschien.) Den Bosch is net zo leuk om te winkelen maar mooier dus dat raad ik toch eerder aan dan Eindhoven haha.