In welke drogist/winkel verkopen ze het merk: embryolisse?

De titel zegt het al… Ik wil het niet bestellen ofzo ik wil het echt in een winkel of drogist kopen!

Ik ken het merk niet, dus zou het niet weten.

ik ken dat niet, heb je mss een product daarvan ? plaats hier een foto op dan :slightly_smiling_face:

Ik heb gelezen dat het in Frankrijk wel bij drogisten verkrijgbaar is, dus je kunt naar Parijs gaan. :3

http://shoppen.blogo.nl/2…bryolisse-huidverzorging/ de foto zie je hieronder! misschien herkennen jullie het hiervan? en nee het product is nu ook in nederland te koop… maar ik vroeg me af waar…

Ken het alleen van bybeautygloss, voor de rest wordt het alleen in het buitenland verkocht volgens mij

Embryolisse-shop.nl
The Sisters
Lampenistenstraat 13
1019 TH Amsterdam
^staat op de website?? misschien ff proberen
ik heb wel gelezen dat het nu nog alleen online te koop is en anders nog een paar weken/maandjes wachten :slightly_smiling_face:

Fuck that!

ik hoop dat dat niet tegen mij is bedoeld ^^.

Sommige producten van Embryolisse zijn ook te koop in Mascha (van beautygloss) haar webshop te koop (byBeautygloss.nl)

Nee haha! Alleen omdat het in amsterdam is… En dat ik dan maar een paar maandjes moet wachten… Dan bestel ik het wel… xD! tenzij iemand nog weet of ze het bijvoorbeeld in de kruidvat ofzo verkopen…

Ja i know… Maar ik wou toch ff weten of het ook gwn in een drogist te koop was ofzo

Maar misschien kan je morgen ff gaan vragen? Wie weet heb je geluk!!

Op girlscene weer vragen bedoel je? een nieuw topic aanmaken bedoel je?

Nee nee naar de kruidvat of apotheek bij jou i de buurt :wink:

^ Thanxx!

tis graag gedaan :wink:

en heb je het gevonden? x

Bestellen gaat heel vlot hoor :slightly_smiling_face: gewoon in hun eigen webshop

ik koop het bij bybeautygloss.nl