In welk jaartal zou je willen leven xD ?

Ik zou echt graag in de 70’'s/80’s willen leven gwoon chill.Lijkt me echt vet,lekker nonchalant.
En jullie?

Rarevraagmaarantwoordgewoon

in de toekomst xD over 50 jaar of zo. maar dat is puur uit nieuwschierigheid hoe het dan met de wereld gaat. wat voor mode er is, hoe het met de economische crisis gaat, welke grootmachten er zijn, of er nieuwe uitvindingen zijn enz. en dan het liefst weer na een jaartje in 2059 geleefd te hebben weer teruggaan naar 't moment waarop ik in de tijd machine stapte :stuck_out_tongue:

Ik zou wel eens een kijkje in de jaren '20, '50, '60 en '80 willen nemen. En de Gouden Eeuw en de tijd van Charles Dickens verhalen. En in het oude Egypte en Griekenland en de Romeinse Tijd. Maar daarna weer terug naar het nu, ik vind het hier prima (:

Ehh. ik vind het nu wel goed eigenlijk.
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het is in de toekomst…
Maar dat komt ooit wel (hoop ik?)…

oeh cool topic :stuck_out_tongue: hmmmm eerst iets van 10.000 jaar geleden ofz :stuck_out_tongue: met lekker rauwe mannen hehe. daarna tijdens de egyptsche farao’s… daarna griekse oudheid… daarna Romeinse beschaving… daarna victoriaanse tijd :grinning:

Ojaaa die is er ook nog die lijkt me wel vet!,welk jaartal was dat ook alweer.Maar dat waren toch alleen maar die rijke die er zo bij liepen.

Renaissance, dat lijkt me echt gaaf!

victoriaanse tijd, en dan in zo’n jurk met corset waarin je niet kan ademen, met zo’n enorme rok en de hele dag niks anders doen als je gezicht poederen XD

aha klinkt leuk xD.

Jaren '50, of jaren '30. Vanwege de mode van toen.

De jaren 70’ of 80’ weet niet waarom, spreekt me wel aan (:

ik zoveel periodes.

• Romeinse Rijk
  • Renaissance/Barok
  • '20 - '60 - ‘70 - 80’
  • 2500 :’)
    en nog veel meer.

Oh, lastige. '30 - '50 en '70 - '90 (ja oke ik kom uit de jaren 90 maar toen was ik 1 - 7 jaar, ik wil dan 18 - 20 zijn ofzo) En de 17e eeuw. Ah nee ik weet het niet, ik wil alles meemaken. Behalve de prehistorie.

leuke topic

origineel.

de hippie tijd graag
of de middeleeuwen lijkt me geweldig
maar dan wil ik wel de dochter van een hooggeplaatst iemand zijn en dan van die coole jurken

of de prehistorie
back to basics :wink:

of the beatles tijd

Eind jaren '60, begin jaren '70.
Vooral in de jaren:
1967 - The Summer Of Love
1969 - Woodstock!
& als het kan, in Amerika dan.
Ik zou echt zó een hippie zijn. (H)

ik wil voor een jaartje ofzo in de 16de eeuw leven :d
lijkt me zo vet

Of in de toekomst. jaar 20.000

Jaren 50 - Mooie auto’s, mooie kleding

Toen hadden mannen tenminste nog hun kapsel netjes, en hun broek opgetrokken zodat je niet hun Björn Borg boxer hoeft te zien, en ze hadden gelukkig ook nog geen lelijke nike schoenen en hadden ze nog niet allemaal dezelfde g-star shirts aan.

Victoriaanse tijd, wel iemand van adel :drama:

ja sorry ik ben een beetje melig XD
maar ik wil wel serieus in die tijd leven
en met dat poederen bedoel ik gewoon dat hele optut gebeuren dat alle vrouwen er perfect uit zien enzo