In welk 'Hokje' Zou jij passen?

Als je jezelf eens kritisch zou bekijken, in welk hokje zou jij jezelf dan plaatsen?
Stel je voor dat je jezelf voor het eerst ziet, (klinkt lekker vaag :stuck_out_tongue:) wat zou je dan over jezelf denken?

kweetniet, weet eigelijk ook niet welke hokjes er nou eigelijk allemaal zijn.
maar opzich eigelijk denk tog; het gewone sgoolmeisje als k mezelf zie

ik plaatst mezelf in geen 1 hokje

vrij normaal, op het saaie af :stuck_out_tongue:

hmm… ik denk, als ik mezelf voor 't eerst zie: emo-achtig, beetje gothic, iedergeval de ‘rock-kant’ op :wink:

Skinnyjeans, studarmband, sterretjestattoo, zwarte nagels, multicoloredhair, luisterd emocore/screamo/rock/punk/enzoo, vans…blahblah.

Nou, ik denk dat ik zeker wel een huppelkut ben x]
*oeh, sarcasme*
Neuj, ik word emo genoemd, daar hou ik het wel bij x]

Ik pas enkel en alleen in het hokje “Psychisch geschaad”.

HAHahha ik ben echt gra-ha-ppig.

Een wat-heeft-die-nou-weer-voor-mega-grote-zonnenbril-op hokje
Zo zie ik iedereen altijd denken.

Naja, weet ik veel. Ik plaats mezelf ook niet in een hokje, ik heb geen idee welk hokje dat dan zou moeten zijn XD

gen idee, vanalles wat ><
ik HAAT de hokjes geest

dan denk ik ;

die ziet er debiel uit x’].

Of misschien zou ik mezelf wel hardstikke leuk vinden, weet ik veel. Of zoiets van ‘Jezus, dat trek je toch niet aahaan’.
‘doe je veters toch vast joh!’ ‘wat een chagerijn’ ‘wat een arrogant iemand, bah’ ’ he wat een leuke schoenen, die heb ik ook’ .

Het zijn geen hokjes, maar in mijn hoofd wel.

Ja. en ik ook.

:slightly_smiling_face:

Hmm…
Nee, ik doe niet aan hokjes.

Ik kan niet in een hokje geplaatst worden, want ik heb elke dag een beetje een andere stijl aan, de ene dag tuttig en de andere dag meer rock-chick zegmaar :thinking:

Eh… saaaai ofzo denk ik
Maar kben niet echt een hokjesdenker

idunno…mn broeder en marionos noemen me altijd emoooooooooooooooww
maar zelf vind ik dat niet zo…sommige dingen van die styl vind ik wel leuk

ik ben een indie kid.

Ben jij psychisch wel in orde?

dysfunctional
haha
nee, serieus, ik hou niet zo van hokjesdenken, maar als ik echt per sé een hokje voor mezelf moest verzinnen dan is het het artistieke hokje. Maar ja, sommige mensen beschouwen ‘blond’ al als hokje.

Wat een onzinnig iets om jezelf tekort te doen met 1 label terwijl het overgrote deel van de bevolking zich wel bij meer dingen bezighoud.