In welk broodbeleg zit het minste calorieen?

Kipfilet. (:

Dat ik zulke topics aanmaak, maakt mij nog niet een pro-ana aanhanger, dit was gewoon een vraag.

Je moet gewoon brood nemen hoor, dat heb je nodig, zeker als je nog groeit.

ot;
rookvlees.
kipfilet.
smeerkaas 20/30+
rosbief.
ossenworst.
halvajam.

Ja maar Chia 45 kilo is echt te weinig voor je lengte! Ga alsjeblieft niet nu al afvallen. En geniet gewoon van het eten wat je eet. En als je toch wilt afvallen doe dit dan gezond en niet opeens van 58 naar 45. Want ik heb echt m’n ‘relatie’ met eten daarmee verkloot en dat wil je echt niet!

Ja, maar ik weet zeker dat het niet zo ver bij mij komt. Het enige wat ik wil is een plattere buik, dunnere bovenbenen, kleinere borsten etc. En het laatste wat ik wil is dat mensen mij zien als het meisje met anorexia.

Rosbief, kip, ham.
En wat ook heel gezond is: vruchtenhagel. Er zit misschien wel (veel?) suiker in, maar er zitten geen verzadigde vetten in. En daarom is vruchtenhagel gezonder dan een vleesproduct.

-

En toch wil ik afvallen, ik kan toch niet dik blijven omdat ik bang ben dat ik anorexia krijg?

Jam.

Maar Chia je bent niet dik. Als ik naar de verhouding van lengte gewicht kijk.

Maar mijn bmi liegt er niet over, m’n bmi is 22 en er staat bij dat ik iets te zwaar ben.

kipfilet

Ja, maar je wou naar een bmi van 16 ofzo had ik ergen gelezen ga dan er tussen in zitten en ga dan ongeveer naar een bmi van 19/20. En bmi zegt trouwens niet altijd iets. hea.

slankie smeerkaas

In andere woorden: je bent niet blij met je hele figuur… Tot je hoofd dan…
Eet gewoon normaal en bmi is zoals eerder gezegd niet alles. Cijfers zeggen niet veel over wat voor iemand gezond is. Als jij je alleen maar gaat richten op een bepaald ‘percentage’ wat je mag zijn ben je niet goed bezig. Ik denk dat jij je helemaal niet bewust bent van je eigen lichaam en ook geen goede beeldvorming daarover hebt… Sorry

BMI zegt echt helemaal niets meid! Als je wilt afvallen: prima. Maar doe dan iets realistisch en doe een BMI van 20 ofzoiets.
En niemand kiest voor anorexia, niemand. Iedereen kiest voor het afvallen, jij dus ook. Het is er ineens, ineens ben je het meisje met anorexia, ineens ben je te dun, ineens.

la vache qui rit light, zooo lekker en maar 23 kcal per portie.

kipfilet

Waar zitten de meeste calorieën in? :grinning:
want ik eet altijd kipfilet, maar als daar amper calorieën inzitten, ik wil calorieën !

chocoladepasta, pindakaas enz. :stuck_out_tongue: