in tussenuren naar huis of op school blijven?

Hee meiden,

Ik woon heel dichtbij en in tussen uren twijfel ik altijd of ik naar huis zal gaan of op school zal blijven. De mensen uit mijn klas vind ik niet heel aardig, maar ik voel me ook zo’n outsider als ik thuis zit en zij met zn allen een frietje gaan eten ofzo. Wat zouden jullie doen?

Doen waar je zin in hebt! Als je die mensen echt niet leuk vindt, en je kent ze al een hele tijd, gaat daar ook geen verandering in komen denk ik. Dus om dan tegen je zin iets te doen (En dus tijd te investeren in iets dat uiteindelijk toch niet op vriendschap uitkomt) is ook maar stom.

Ik zit ook 5 min. van mijn school op kot, en als de ‘leuke’ mensen naar huis gaan, of ze gaan iets doen wat ik niet fijn vind, ga ik ook gewoon naar huis. Dan vermaak ik me liever alleen. Als er dan wel eens iets is waar je zin in hebt, kun je nog altijd gaan.

Ik ging vaak naar huis toe. Echter had ik die tijd achteraf beter kunnen besteden aan schoolwerk in de mediatheek. Dat zou ik dus doen als ik jou was :slightly_smiling_face:.

Je moet doen wat jij wil, niet om je klasgenoten te pleasen. Je kunt je tijd ook besteden aan schoolwerk in plaats van een frietje eten met mensen die je toch niet leuk vind.

Je kunt het ook 50/50 doen! De ene keer blijf je op school en de andere keer ga je naar huis. Hoef je niet te kiezen en is het ook opgelost. :wink:

Ik zou inderdaad ook geen moeite steken in mensen die je eigenlijk toch niet mag. Plus als ze jou mogen laten ze dat wel merken, denk niet dat leuke dingen met de rest van de klas zonder jou daar echt heel veel invloed op heeft. Gewoon lekker doen waar je op dat moment zin in hebt dus! :slightly_smiling_face:

Ik ga AL-TIJD naar huis dan. Heb zelf ook niet echt veel met de mensjes uit mijn klas en ik zit liever thuis te chillen en gewoon lekker uitgebreid lunchen dan op school.

ik wou dat ik naar huis kon, mn middelbare school was 30 minuten fietsen nou dat had ik er niet voor over. ging wel vaak naar me toenmalige vriend die woonde 5 minuutjes van school.
nu kan het al helemaal niet want ik zit nu in een andere stad op school.

gewoon doen wat je wilt, je kan t ook afwisselen.

Ik woon ver weg maar mn vrienden blijven gewoon gezellig. Wij gaan ook niet als we 1 tussenuur hebben weg omdat het te kort is en meestal als we er 2 of 3 achter elkaar hebben blijven we ook gewoon gezellig met elkaar op school

Ik ga meestal wel naar huis, aangezien ik er 14 in de week heb :cold_sweat:

Ik blijf op school omdat ik een kwartier met de auto van school woon en mn vriwndinnen blijven toch altijd.

vraag anders of iemand met je meekomt als je het awkward vindt gewoon samen lunchen? En de volgende keer blijf je op school, of ga je alleen naar huis. Kijk waar je zin in hebt. Ik moet toegeven dat ik het ook niet zo tof vind als ik als enige naar huis ga als iedereen op school is. Maar dat ben ik.

Ik blijf meestal op school om te leren, maar als ik jou was zou ik gewoon naar huis gaan :slightly_smiling_face:

Doe wat jij het fijnst vind ! Je kunt natuurlijk ook de ene keer op school blijven en de andere keer naar huis gaan.
Zelf bleef ik toen ik nog op de middelbare school zat eigenlijk altijd op school aangezien ik een half uur moest fietsen naar school en als ik thuis was kon ik meteen weer op de fiets terug en kwam ik dan ook nog iets te laat haha.
Meestal ging ik even de stad in of naar de supermarkt toe en even wat lekkers halen ofzoiets ( was maar 2 minuten fietsen ).
Maar je zegt ook dat de mensen in je klas je niet zo aardig vinden,ik zou dan geen energie of tijd verspillen aan mensen die mijn niet mogen !
Succes :slightly_smiling_face: .

Of je kan eerst even een kwartiertje met die mensen uit je klas gaan zitten praten of zo, je hoeft niet close met ze te zijn absoluut niet, maar het zijn wel je klasgenoten he, je zit eigenlijk wel een beetje aan ze vast de komende jaren :p. en na dat kwartiertje naar huis gaan om te zeggen dat je iets met je moeder zou doen of zo? :slightly_smiling_face:

Ik ga ook wel eens naar huis hoor, ook al gaan klasgenoten wat eten. Hoewel het eigenlijk het verstandigst is om huiswerk te maken of aan een opdracht te werken in de mediatheek of zo. Dat deed ik ook wel eens.

Bij ons mocht dat niet in de 1e en 2e maar bij de 3e en 4e wel.

Gewoon doen wat je zelf fijn vind. Als ik jou was zou ik gewoon naar huis gaan, als je toch niks met de mensen uit je klas hebt.

Meestal bleef ik op school, omdat ik samen met heel veel andere mensen tussenuur had en dat was altijd gezellig. Heel soms als er heel wat uren tussen zaten ging ik weleens naar huis.