In Time - Film

Heeft iemand die al gezien?
Ik ga die volgende week misschien met de klas kijken,
maar die trailer spreekt me niet zo aan.
Is ie leuk? Anders verspil ik mijn 15 euro aan die film.

mij lijkt die film echt super leuk!!!
je kunt hem toch ook gewoon downloaden? geen geld

Ik ben geweest!
Wist ook niet wat ik ervan moest vinden toen ik de trailer zag, maar ik vond hem echt leuk! Niet 5 sterren geweldig super perfect, maar hij is de 9 euro (in onze bios dan) wel waard. Amanda Seyfried en Justin Timberlake zijn altijd leuk om naar te kijken en het onderwerp is boeiend. Het is volgens mij officieel een actiefilm maar het valt best mee met die actie.

Hoezo is die film zo duur? o.o
Ik zag toevallig de trailer vandaag en 't lijkt me wel een vette film!

Justin Timberlake kan niet acteren, dat is jammer.

Het concept achter de film is heel intrigerend. De uitwerking is minder.
Jammer is het karakter van Seyfried, die omslaat van (lichte spoilers voor het verhaal maar dit komt ook allemaal al in de trailer voor) gekidnapte erfgename naar ineens dolverliefd op haar kidnapper.

Zonde is ook dat er voor een concept dat zo spannend is weinig spanning in de film zit. Door de gedachte erachter (je betaalt met tijd, en als je tijd op is ga je dood) zou het een nagelbijter kunnen zijn, maar de scenes waar de karakters weinig tijd overhebben komen niet spannend over. Voor een groot gedeelte komt dit denk ik door het acteerwerk van Timberlake. Hij heeft dezelfde blanco kop in de hele film en zijn karakter reageert overal zeer onderkoeld op.
(als je hem dus gaat zien voor het vermaak kan dat prima, want het is een vermakelijke film. Maar als je een spannende actie thriller verwacht valt dat dan weer vies tegen)

Voor mij was de grootste reden om de film te zien 1) het idee erachter, wat fascinerend is en 2) Cillian Murphy. Hij is het hoogtepunt van de film. Cillian Murphy kan meer acteren door één keer met zijn ogen te knipperen dan de rest van de cast bij elkaar in 90 minuten kan.

Versnelde variant van Stockholm syndroom? :’)
Ik had juist gelezen dat Timberlake zijn acteerwerk wel redelijk was, maar ja, ik kan niet oordelen want ik heb de film niet gezien whahah. Maar ik heb hem liever als acteur dan als zanger, that’s for sure. :’)

Neh, ze vond hem al leuk, ze was alleen boos dat hij d’r had gekidnapt :wink:
Logisch.

Even gegoogled wie Cillian Murphy is, maar die was inderdaad briljant!
Verder is Justin Timberlake inderdaad geen ontdekking, maar dat wisten we al. Toch vond ik het niet irritant. Ben het ermee eens dat de film beter had gekund, maar het verhaal is leuk en boeiend en als je random met je klas naar de film gaat is 't toch leuk.

Ik heb hem niet gezien maar hij lijkt me echt heel leuk ! =D
Maar ook al is de film niet zo geweldig, dan is het alsnog wel gezellig toch ? : )

Hoe leuk je een jongen ook vindt, als hij je (SPOILER VOOR DE FILM!!!) met geweld wegsleept van jouw thuis met een pistool tegen je hoofd, dan heeft hij zijn kansen verpest…

ik heb hem gisteren gezien, en inderdaad, het concept sprak me aan maar de uitwerking vond ik minder.

Hahaha, maar ze was vast geroerd door z’n verhaal + woonplaats.
En ze vond zelf ook al dat het systeem niet deugde dus was later wel bereid om mee te werken.
Alleen de overgang ‘OMG hij heeft me gekidnapt’ naar vurige relatie was idd wel abrupt en vaag, hadden ze beter kunnen doen.

Cillian Murphy was inderdaad het enige lichtpuntje, verder is het echt jammer dat ze 'n tof concept zo hebben uitgewerkt.

Heel jammer van Justin Timberlake, vooral als hij probeert te huilen… :slightly_smiling_face:)

ik vond het trouwens toch geen slechte film hoor.