In of uit?

Hee allemaal!

Zo’n 2 of 3 jaar geleden waren de kleine sjaaltjes weer helemaal in, ik zag heel veel andere meisjes er mee lopen en ik vond ze zelf ook ontzettend leuk staan! Dus ik ben ze ook gaan dragen, bijna iedere dag wel een andere. Maar nu draagt bijna niemand ze meer, dus wat vinden jullie? Zijn de (vierkante) sjaaltjes nog in de mode? Vinden jullie de sjaaltjes nog leuk om aan te trekken? Want ik draag ze nog best vaak.

Ja dat vind ik wel! Maar ik zie dat bijna niemand ze meer draagt. Draag jij sjaaltjes?

je ziet er idd niemand meer mee lopen maar vind het nogsteeds wel leuk/kunnen.

Waarom heb je dan nooit een sjaaltje gedragen BlossomCheeks?
Ja ik vind ze idd nog steeds hartstikke leuk!

ah ik vind die dingen zo verschrikkelijk

waarom dan?

Als je het leuk vind, gewoon dragen. Sjaaltjes kunnen altijd wel.
Ik vind het persoonlijk heel leuk staan. Heb er zelf ook een aantal, maar die draag ik meer gewoon voor naar buiten alleen, omdat ik sjaaltjes nogal irritant vind zitten haha.

Als jij het leuk vindt draag je het toch? Wat maakt het nou uit of ze in of uit zijn :stuck_out_tongue:

En ik draag ze zelf ook soms wel, meer gewoon bij een saaie outfit ofzo om hem wat op te leuken, hangt er ook gewoon van af hoe je het combineert.

Dat is toch persoonlijk? Als jij het mooi vindt, draag het dan gewoon! In plaats van als een levenloze zombie achter alle trends die ‘in’ zijn aan te lopen.

Ja jullie hebben wel gelijk, ik vind ze heel leuk staan dus ik draag ze ook gewoon, maarja ik wil ook weer niet dat als mensen voorbij lopen en ik draag een sjaaltje dat ze dan denken: omg dat kan echt niet meer… :crazy_face: snap je?
Maar nu weet ik dat er nog anderen zijn die net als mij sjaaltjes nog leuk vinden staan :slightly_smiling_face:

Hebben jullie nog tips hoe ik sjaaltjes kan omdoen? In een driehoek en dan om mijn nek of…? Of hebben jullie foto’s van hoe jullie hem dragen?
Ik zal de mijne ook proberen up te loaden!

http://www.girlscene.nl/images/library/1f/95/19/bd/1_047caca63849e2957873d20cf35979081ff932f9.jpg

Wat vinden jullie btw van het sjaaltje?

draag gewoon wat je zelf leuk vind, lekker boeiend als mensen denken ‘dat kan echt niet meer’ zolang jij het nog maar vindt kunnen is het goed toch?
en ik vind 't best een leuk sjaaltje hoor - oke ik zal er zelf niet mee gaan lopen - maar er is verder niets mis mee :sunglasses:

inderdaad,als je het zelf leuk vind moet je het gewoon dragen!
ik draag ook niet altijd dingen die ‘‘in’’ zijn hoor :wink:

Niet voor om je nek… dat was 2 tot 3 jaar geleden. Nu is het vooral ‘in’ aan je tas, om je enkel of pols. Maar 't is waarbij je je goed voelt.

Als JIJ een sjaaltje leuk vind moet JIJ het toch gewoon dragen.

Waarom iets dragen wanneer iedereen het draagt?
Ik vind het sjaaltje leuk.

leuk hoor =)!

Een sjaaltje kan best leuk zijn :slightly_smiling_face:

Hoe doe jij hem om dan?
Oprollen en dan knoopje of dubbel vouwen ofzo?

Oh wacht, ik zie de foto al!
maar ik vind dat een sjaaltje altijd wel kan toch

om je enkel ? heb echt nog nooit gezien…
alleen in van die films met skater achtige kleren aan…