in mij klaar komen?

hooii,
mijn vriend en ik doen t zonder condoom want ik slik mijn pil ideredag precies op de zelfde dag dus moet wel goed zijn. maar mij wil graag in me klaar komen en dat vind ik daarna echt voelen alsof ik ongesteld ben en t allemaal uit me moet… hebben meer mensen dit en wat kan ik hier het best aan doen?

Hij spuit inderdaad wat in jou en het meeste loopt er gewoon weer uit :wink:

Wat ik altijd doe is gewoon een handdoekje eronder, even overeind zitten en dan een soort van persen.

Je hebt ook veel mensen die meteen na de seks naar de wc gaan (maar bij mij loopt de helft er meteen uit)

Dus wij leggen altijd een paar minuten voor het einde zeg maar alvast een handdoekje eronder zodat je ook geen plekken in de lakens krijgt.

Ik vind het ook niets, ik heb liever dat hij op mij klaarkomt dan in mij.

ik vind het ook niet zo gezellig
mss moet je gwn vragen of hij hem er wilt uithalen als ie klaarkomt
ik had het aan mijn sgat gevraagd en hij deed er niet moeilijk over :slightly_smiling_face:

kusjes poesjheeeuu <3 :hugs:

konijntjeex, poesjheeeu<3
Wat een toepasselijke namen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

whut? hoort dat dan gezellig te zijn?

Ik ga altijd meteen naar de wc toe, al is de helft er dan al uitgelopen :’)
Handoekje onder je kont leggen werkt ook.

Ik laat het gewoon op mijn dekbed lopen :’)

Ex rende altijd naar de wc voor wc papier.

Wij hebben standaard een doosje tissues op onze nachtkastjes liggen, daar veeg ik het gelijk mee af en dan ga ik naar de wc.
Ben ik de enige die het echt lekker vind als hij in mij komt ? haha

Nee, je bent niet de enige

wat is er lekker aan?

Euh douchen nadat hij in je gekomen is? Wel zo hygiënisch.

Ja, dat eigenlijk. :’) Als er toevallig een handdoek in de buurt ligt, leg ik dat wel snel onder me, maar anders is het gewoon op mijn bed. Dat droogt toch op.

How wacht, dus jij hebt seks en gaat dan snelsnel naar de douche? Dat vind ik pas raar. Je blijft na de seks toch bij elkaar liggen? Als ik om 12 uur 's nachts voor het slapen gaan nog seks heb, douche ik me de volgende ochtend toch pas.

Dus als jij 2 keer per dag seks hebt douche jij iedere keer alleen maar daarom? Lekker goed voor je huid. Doe dan alleen je poes schoonmaken.

Soms wel omdat je hem helemaal voelt stuiptrekken, maar ik heb het er niet voor over. Voelt echt vies, het loopt er een paar uur later nog uit.

Nou niet persé snelsnelsnel, ik pak eerst een handdoekje maar na een kwartier/half uur wil ik wel douchen ja. Maar meestal is dit geen probleem, ik heb liever dat hij in mijn mond klaarkomt dan in mijn vagina.
Ik heb het gewoon liever niet aangezien ik heel gevoelig ben voor infecties en dergelijke en aangezien sperma een heel andere ph waarde heeft dan je vagina heb ik het gewoon liever weer schoon na de seks zodat ik daar geen last van krijg. Ieder zijn ding. :slightly_smiling_face:

Ik heb er geen problemen als hij in me komt. Vind het altijd wel lekker haha. Ik loop daarna gewoon even naar de badkamer om het ‘uit te lekken’. Ik maak het wel schoon.

Maar jullie (behalve BelleDeJour haha) krijgen er nooit last van? Prikkelend gevoel etc.

Ik vind het fijn als hij in me komt, en zorg dat er altijd een handdoek klaar ligt om even uit te lekken en ga daarna naar de wc. En of ik ga douchen na seks hangt af van het tijdstip, ga niet middenin de nacht staan douchen. Wel was ik me altijd na seks.