in loveee

plaats ook hier je verhaal en geef anderen tips :kissing:

De jongen die ik leuk vind ken ik sinds maandag, omdat hij met ons groepje meefietste. We zitten niet bij elkaar in de klas. Mijn vriendin was die dag ziek en fietste dus niet mee. En meestal op bijna het einde slaat iedereen rechts af en ik en mijn vriendin gaan rechtdoor, dus ik dacht dat ik het laatste stuk alleen moet fietsen maar die jongen fietste dus ook rechtdoor. Ik kende hem nog niet dus ik vroeg zijn naam en stelde mezelf voor. We hadden een heel leuk gesprek totdat ik moest afslaan.

2 dagen later fietste hij weer mee en we praatten nu ook heel de weg. Mijn vriendin was weer beter en maar volgensmij vond ze het niet erg leuk dat ik met hem praatte want ze vind iedereen uit het fietsgroepje raar dus fietste alleen (ze zijn wel raar, maar wel gewoon aardig :wink:).

Deze vrijdag fietste hij weer mee en hij en mijn vriendin stonden al op de brug te wachten op de anderen. Toen ik met mijn fiets achter mijn vriendin ging staan draaide hij met zijn fiets om en ging naast mij staan, en we hadden weer een heel leuk gesprek. (ik hoop dat hij mij ook leuk vind, maar dat hoeft niet zo te zijn want hij kan dat ook doen omdat hij mijn vriendin dus niet kent en mij wel)

Ik weet nu dus eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, want ik heb zijn nummer ook nog niet dus ik kan niet whatsappen met hem. Maar waarschijnlijk krijg ik die wel want ik heb precies hiervoor een fietsgroep op whatsapp aangemaakt zodat ik een reden heb om zijn nummer te vragen :cold_sweat: :wink:

niemand?

uhm, wat is je vraag oid?

Gewoon, hoe ik ook kan laten merken dat ik hem leuk vind enzo, want ik zit niet bij hem in de klas en fiets alleen met hem op de terugweg. En hoe ik merk of een jongen mij leuk vind :cold_sweat:

Hoe je kan laten merken dat je hem leuk vind: het zeggen
Hoe je kan weten of hij je leuk vind: het vragen

Ik vind het na een paar dagen trouwens best wel raar dat je verliefd bent.

I know, maar hij is gewoon zo leuk en we praten echt heel gezellig. Wij hebben leukere gesprekken dan ik met mijn vriendinnen.

Daar ben ik een te erge mietje voor haha. Ik durf veel maardat nog niet, ik wil hem trouwens ook eerst iets beter leren kennen :wink:

Ik niet, dat kan volgens mij best in 3 keer praten/contact. Bijv. liefde op het eerste gezicht?

Als je uiteindelijk zijn nummer hebt (en die ook gebruikt) zou ik het gewoon vertellen.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

“Hoi ik vind je leuk.”

ik 13 en hij zal ook wel rond die leeftijd zijn want we zitten allebei in de eerste.

Als dat nou eens zo makkelijk zou zijn!
maar ik wil hem sowieso nog wat beter leren kennen, maar wel laten merken dat ik hem best leuk vind :wink:

Dit vind ik persoonlijk nog te jong om echt een ‘relatie’ aan te gaan, maar dit is joun keuze.
Praat gewoon lekker veel op whapp, leer hem eerst maar is beter kennen.
(Ik zeg trouwens niet dat een relatie op die leeftijd onmogelijk is oid, want ik heb meerdere vrienden met ouders die elkaar al kenden vanaf 13/14 jaar)

Het is dan natuurlijk ook niet echt wat je een ‘relatie’ kunt noemen, maar je hebt wel verkering. En ik ken heel veel mensen die op deze leeftijd gewoon verkering hebben. Wat moet je anders doen als je op elkaar bent?

Ik ben ook echt heeel erg verliefd :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Awh op elkaar zijn, zo schattig en prematuur.

vertel!!!

ik zeg niet dat hij ook op mij is he? hahaha :wink: daar moet ik nog even achter zien te komen

Jaa, ik snap je ook wel haha :slightly_smiling_face: Later begrijp je ook wel dat verkering/een relatie niet zomaar wat is, want eigenlijk is het een (enorm lange) proefperiode voordat je gaat trouwen/samen wonen/ samen zijn, toen ik 13 was keek ik er heel anders naar dan dat ik nu doe, en zou ik ook precies hetzelfde hebben gedaan als jij nu doet hoor, en dat vind ik ook niet raar oid.

Maargoed, meer ontopic:

Leer hem gewoon wat beter kennen, zoals je zelf ook al zegt dat je wilt. Je komt er wel achter of het echt klikt tussen jullie en dan zou ik het uit eindelijk toch echt vertellen :slightly_smiling_face: