plaats ook hier je verhaal en geef anderen tips
De jongen die ik leuk vind ken ik sinds maandag, omdat hij met ons groepje meefietste. We zitten niet bij elkaar in de klas. Mijn vriendin was die dag ziek en fietste dus niet mee. En meestal op bijna het einde slaat iedereen rechts af en ik en mijn vriendin gaan rechtdoor, dus ik dacht dat ik het laatste stuk alleen moet fietsen maar die jongen fietste dus ook rechtdoor. Ik kende hem nog niet dus ik vroeg zijn naam en stelde mezelf voor. We hadden een heel leuk gesprek totdat ik moest afslaan.
2 dagen later fietste hij weer mee en we praatten nu ook heel de weg. Mijn vriendin was weer beter en maar volgensmij vond ze het niet erg leuk dat ik met hem praatte want ze vind iedereen uit het fietsgroepje raar dus fietste alleen (ze zijn wel raar, maar wel gewoon aardig ).
Deze vrijdag fietste hij weer mee en hij en mijn vriendin stonden al op de brug te wachten op de anderen. Toen ik met mijn fiets achter mijn vriendin ging staan draaide hij met zijn fiets om en ging naast mij staan, en we hadden weer een heel leuk gesprek. (ik hoop dat hij mij ook leuk vind, maar dat hoeft niet zo te zijn want hij kan dat ook doen omdat hij mijn vriendin dus niet kent en mij wel)
Ik weet nu dus eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, want ik heb zijn nummer ook nog niet dus ik kan niet whatsappen met hem. Maar waarschijnlijk krijg ik die wel want ik heb precies hiervoor een fietsgroep op whatsapp aangemaakt zodat ik een reden heb om zijn nummer te vragen