In love

Ik ben in love op een boy, maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind. Hij komt wel vaak een praatje maken, en prikt iedere keer in mijn zij. Hij komt ook graag bij mij staan/zitten, en zijn vrienden vinden mij ook heel aardig en roepen me altijd enzo. Maar misschien is het wel vriendschappelijk, ik vind hem heel leuk. Ik zie hem volgende week vrijdag voor de laatste keer voor de zomervakantie (in de tussentijd niet meer). Dus ik wil zeg maar wel snel een beetje hoogte krijgen van hem ;P. Help me please :slightly_smiling_face: xx

Vraag of hij in de zomervakantie met je wilt afspreken.

Dankje voor je reactie, maar het probleem is wel dat ik best wel verlegen ben ;$

Ik zal gewoon vragen of jullie misschien met ze alle een keer iets leuks kunnen doen (nog voor de vakantie) bijvoorbeeld met een grote groep naar het strand/zwembad en dan hem beetje aandacht geven en dan zie je het vanzelf wel…
Ben benieuwdd of het nog wat wordt VOOR de zomervakantie. :grinning:

Vraag sowieso zijn msn/facebook/twitter/nummer/ping.

Thank you, weet je dat is eigenlijk best wel een goede, want het is binnenkort kermis bij ons :wink:. I hope so :grinning:

@kopjechino Ik heb zijn facebook en twitter, en zijn mobiel ligt altijd thuis ofzo hahaha. Maar bedankt!

Kermis… is Perfect.
Samen in de botsautootjes of in een andere attractie super romantisch xD dat kun je gewoon vragen is niet raar ofsow. Zeg je bijvoorbeeld ‘‘Ja zullen we samen want anders durf ik niet’’, dan voelt ie zich gelijk helemaal ‘de man’

@annoesxx Thanxx, je bent echt slim hahaha

Whhahaha dankjee<3
(toeval…normaal heb ik nooit ene goed advies) xD

@annoesxx Ik heb met hem afgesproken :grin:

als je vrienden je roepen, maak je een goede kans bij hem.

Ahhh superrleukk!!!:smiley:
Alleen met hem??
Of ook met die andere vrienden erbij??

Met een vriend van hem en een vriendin van mij. Alleen mijn vriendin heeft afgezegd omdat, ze geen zin meer had :pensive: (geen vriendin dus ;P). Dus nu gaan we waarschijnlijk ander keertje;) (ihopeso)

Hmm okeee.
Hahah geen vriendin duss xD