in love with the brother of my best friend

hey girls.
Ik heb een probleem en ook een vraag.
De titel zegt sowieso denk ik al wel genoeg, ik ben verliefd op de broer van mijn beste vriendin (P)
Vorige week vrijdag bleef ik bij P slapen, na het uitgaan. Toen ben ik dus bij haar broer beland. Ik vond het heel fijn en het voelde heel goed maar voel me toch een beetje schuldig. Ook afgelopen vrijdag sliep ik bij hem, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is geweest.
Ik heb P verteld dat we gezoend hebben, en dat bleek ze geen probleem te vinden, maar ik merk aan haar dat ze het niet helemaal fijn vind. Ík heb haar niet verteld dat ik verliefd op hem ben.
Ze zegt zelf ook dat het heel raar en awkward zou zijn als het wat serieuzer werd met hem. Ik ben namelijk best vaak bij P en meestal zie ik hem dan ook. Ik wil ook écht niet dat onze vriendschap hieraan onderdoor gaat, want ze betekent heel veel voor me.
Ik weet trouwens ook niet of hij verliefd op mij is, wel weet ik dat hij dit niet bij ieder meisje doet en hij vertelde me zelf dat hij me een leuke meid vond.

Ik zit hier best mee en ben er echt teveel over aan het nadenken, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen…
Wat zouden jullie doen?
En vinden jullie dit raar? Ben erg benieuwd naar jullie gedachtes.

Misschien moet je eerst eens achterkomen of die jongen ook verliefd op jou is.

lastig! Ben het eens met Yoncé. Misschien kan je het er eens met je beste vriendin over hebben. Wees eerlijk tegen haar maar stel haar wel gerust dat zij voor welke jongen dan ook gaat!

Ingewikkeld probleem! Ik zou er eerst eens met je vriendin over gaan praten. Ik zou compleet eerlijk tegen haar zijn, vertellen wat er al allemaal tussen jou en haar broer is voorgevallen en eerlijk zijn over je gevoelens voor hem. Als het nu serieuzer wordt met hem is ze in ieder geval op de hoogte. Als het nu serieuzer wordt met hem en ze moet het achteraf horen zal de situatie er niet beter op worden tussen jullie. Als ze aangeeft het echt een probleem te vinden dan zul je toch moeten nadenken of deze jongen het echt allemaal waard is. Tip: eerlijk zijn tegen je vriendin en daarna beslissen of je werk gaat maken van deze jongen. Succes!

Kom er eerst inderdaad achter of hij jou wel leuk vind, denk erover hoe de band tussen jou en je vriendin zou worden, als je met hem zou daten, en hoe die zou zijn als het (eventueel :wink: ) uitgaat… Bedenk of dit het waard is.

En je kunt ook proberen een beetje met hem te flirten in het bijzijn van je vriendin, en kijk hoe hij daarop reageert

Hoop dat je er iets aan hebt gehad x

Hmm… Lastig zeg!
Misschien moet je inderdaad eerst kijken of hij ook wat voor jou voelt, en het er heel goed over hebben met je vriendin.

Succes!
Moest trouwens even denken aan dit nummer :flushed:

De relatie met je vriendin gaat sowieso veranderen, dat kan niet anders. Zeker als ze beide nog thuis wonen. Je komt dan voor hem terwijl zij er ook is. En andersom. Daar moet je echt goede afspraken over maken.
Ik spreek uit ervaring.

Thanks girls,
zoals jullie allemaal al zeggen, dat ik moet gaan praten met mijn vriendin. Dat heb ik inderdaad ook maar gedaan.
Ze vatte het goed op maar zei wel dat het dan zou veranderen tussen haar en mij en dat het allemaal heel awkward gaat worden.
Ik heb ook eens goed zitten denken, omdat ik hun beide niet kwijt wil. Alles op me af laten komen en goed nadenken wat ik doe is denk ik maar de beste optie, ik kan er nu niet veel tegen doen!

Mijn beste vriendin heeft al een jaar een relatie met mijn broer. Heel lastig aan het begin maar het went wel. Alleen je relatie met je vriendin wordt waarschijnlijk wel heel anders, dat moet je wel bedenken.

Is er bij jou veel veranderd, als ik vragen mag? En vond je het niet erg?