In love with my best friend..

Ik ben verliefd op mn beste vriend
Ik ben al 3 jaar goede vrienden met heb en het laatste jaar is hij echt mn beste vriend. We zitten niet meer bij elkaar op school, maar na school, s’avonds en in het weekend praten we uuuuren per dag op msn of bellen we.Ik kan overal met hem over praten, zelfs over jongens. en hij is zowat de enige die ik vertrouw. Langzaamaan begin ik hem steeds leuker te vinden, en dit is anders dan de andere jongens die ik ooit leuk vond… dit is echt meer. Maarja; hij is mn beste vriend. Ik ga binnenkort met een vriendin naar hem toe om te chillen, verder zie ik hem niet zo heel vaak.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen
want ik wil hem natuurlijk niet kwijt als vriend, maar ik wil hem liever als vriendje :grin:
En flirten werkt denk ik niet… want ik flirt al 3 jaar met hem voor de grap en hij flirt voor de grap terug, dus hij zou het niet eens merken:P

Tips?

Zonder vriendin naar hem toe gaan om te beginnen…
Of is zij ook heel goed bevriend met hem? :slightly_smiling_face:
Anders kan je vragen of ze wil zeggen dat ze niet kan ofzo.

ha ik lees net dit bericht ook op knt xd

hahaha:P Ja ik zet altijd hetzelfde op knt én girlscene. Want op knt zitten mn vrienden :grin:. En hier hebben de mensen meestal wat betere tips;p

Ga een horrorfilm kijken ofsuw en als ie ver van je af zit kan je zeggen
“wat doe je zo ver? Kom dichterbij”

met normale films werkt dit ook, maar bij horror kan je als smoes gebruiken datie je moet beschermen :'D

suc6!

Ik heb nu ook verkering met hem … oké is een beetje raar zo met je beste vriend … maar endan ? (: alles gaat goed ! en als ie dan toch je beste vriend is en je kan over alles praten met hem … zeg hem dat dan gewoon eerlijk wat je voor hem begint te voelen , ik durfde dat ook niet hoor en zonder dat ik het verwacht had was het gevoel wederzijds (: en ik durf te weden bij jou ook :grin: x Succes nog x

Ik zou het denk ik gewoon zeggen… hij gaat je niet uitlachen hoor, hij is toch je beste vriend?

x

de knapste jongens zijn of bezet, of homo

hopen dat dat hier niet het geval is.

niet alleen de knapste, ook echt de leukste.
pff

haha moest gelijk ff aan dat liedje van Colbie Caillait denken.

OT: jullie kennen elkaar al lang, en spreken elkaar ook wel vaak.
Dus misschien zou je het eens moeten vragen hoe hij jullie nou ziet etc.
Zoals hier boven al is gezegd: ga bijvoorbeeld zonder vriendin naar hem
toe. Want dan is de kans groter dat jullie het hierover kunnen hebben etc.