In love or.....

Ik noem die jongen wel cas.
Kijk ik zit dus bij cas in de klas, en ik weet dus niet of ik hem leuk vind of gewoon heel erg aardig. En zoja of het wederzijds is. We praten echt bijna de hele tijd met elkaar, hij is 16 ik 14. Elke keer als we elkaar zien raakt hij me tig keer aan. Op mn hoofd, schouders, been of rug. En hij geeft me vaak knuffels. Meestal doen we altijd dingen samen op school. Heeft iemand tips wat ik hiermee moet doen. Ik ben een beetje hopeloos! En hij is zelf sws wel een flirt. Maar mn klas roept de hele tijd hebben jullie wat ofzo. Maar ik vind hem helemaal niet knap, hij maakt altijd grappen dus daar twijfel ik aan. Of hij uberhaupt wel srs kan zijn.

Needed help.

thanks alvast! :slightly_smiling_face:

Je moet je gewoon afvragen of je gevoelens voor hem hebt. Je kunt iemand ook leuk vinden als vrienden, maar niet als je vriend om een relatie mee te hebben. Heb je er gevoel bij als hij je aanraakt?

Dat hij een flirt is wil niet per se zeggen dat hij jou niet leuk zou kunnen vinden en dat hij grapjes maakt wil ook niet zeggen dat hij niet serieus kan zijn. Het kan ook zijn manier zijn om aan jou te uiten dat hij jou misschien leuk vind?

Ja ik vind hem wel leuk, maar ik weet niet of ik hem leuk leuk vind. Ik hoop dat hij op een dag iets vraagt, wat er mee te maken heeft dan praat ik natuurlijk wel gewoon met m erover. Maar ik zou dus echt niet weten wat ik tegen hem moet zeggen…

Spreek een keer met hem af buiten school ofzo en dan op die manier kun je er misschien achter komen of je hem alleen leuk vind als vrienden of meer …

Als je nog niet zeker weet of je op die manier gevoelens voor hem hebt zou ik voorlopig nog even niets tegen hem zeggen. Wie weet heeft hij wel gevoelens voor jou en dan neem je misschien een overhaast besluit en kom je er later achter dat je geen gevoelens op die manier had voor hem.

ja dat kan ook! misschien kan ik hem beter maar gewoon vergeten. Iemand tips hoe dat kan?

Waarom moet je hem vergeten, je kan gewoon met hem om blijven gaan.
Vrienden zijn is niks mis mee, en wie weet zoekt hij ook gewoon vriendschap.
Het hoeft niet meteen iets anders te zijn.

ja ik zie wel hoe het loopt :slightly_smiling_face: