In love..met iemand uit New York

Ik heb al een tijdje contact met zo’n jongen die ik héél erg leuk vindt.Elke dag praat ik wel met 'm via de computer. Het grote probleem is: Ik kan niet zomaar even langskomen want 1: Hij woont in Amerika en 2:Ik ben veel te jong om een reis te boeken naar NY! Heeft iemand suggesties? :anguished:?

weet je wel zeker dat je 'm leuk vind? Ik bedoel, je kent m alleen maar van internet enz. En eigenlijk kan je niet zoveel doen, behalve aan je ouders vragen of jullie daar een keer op vakantie gaan ofzo maar dat ligt dus aan je ouders of ze dat willen doen voor jou.

Had ik ook een keer met een Griek :slightly_smiling_face: ik vond hem wel leuk, maar het is beter dat je wat minder vaak met elkaar praat ofzo, het gaat echt wel over, ook al denk je nu van niet.

Zelfde probleem hier, en ik ken die jongen nog wel van Omegle. Serieus, nooit gedacht dat ik hierin zou belanden haha. We zitten super vaak voor de webcam heel raar te doen enzo. Hij woont in LA, en hij is gewoon super. Dunno what to do.

Realistisch blijven denken, en het wat dichterbij opzoeken, naar andere jongens kijken en ze niet gaan vergelijken met je buitenlandse ‘‘hottie’’ :slightly_smiling_face:
Anders maken we hier een hulptopic van x]

Het schijnt kennelijk hier de nieuwste rage te zijn, overseas luvvers.

Ik weet ook wel dat zoiets nooit gaat gebeuren, we krijgen elkaar waarschijnlijk nooit te zien maar toch… Oneerlijk dat er zulke leuke jongens in het buitenland wonen en niet in Nederland. Shit omegle eigenlijk, haha.

Of het is gewoon leuk om random strangers te ‘ontmoeten’ op internet? Wss heb je het zelf nog niet meegemaakt en weet je niet wat het inhoud?

Maar kijk…hij vindt mij ook hartstikke leuk,en zit nu te sparen om me te komen bezoeken.Over een jaar of 2 heeft hij genoeg,maar vinden jullie dat niet een beetje raar/romantisch? Ik heb genoeg jongens gekend die niet deugen,maar hij… Pff.Dit is echt verwarrend

Je moet voor jezelf na gaan of je dit echt wil. Wil je deze jongen over 2 jaar echt wel zien? Vind je hem echt wel zo leuk? Ik bedoel je bent dan 2 jaar verder, ik weet niet hoe oud je nu bent maar ik denk 15 or something? Misschien ben je dan wel de liefde van je leven tegen gekomen je weet maar nooit.

Indeed, probeer je gedachten te verzetten en je op andere dingen/jongens te richten. Waarschijnlijk kan dit toch niks worden.

wat is er aant handje met girlscen hee :’)?
allemaal kiendjes verliefd op kerels uit verweggistan.

Op je profiel staat, dat je 13 bent. Hoe oud is hij dan ? dat hij over 2 jaar helemaal naar de andere kant van de wereld mag en kán reizen?

Ik heb ook heus wel gebruik gemaakt van omegle.

Mijn reactie was meer bedoeld om te doelen op de andere topics hier op het forum met hetzelfde onderwerp.

Als je nog zo jong bent denk ik dat het geen goed idee is… al vind ik het ook weer overdreven dat de meisjes hier beginnen te gillen dat je alle contact moet verbreken als je verliefd wordt op iemand in het buitenland over het internet.
Misschien gewoon omdat je zo intensief contact kan hebben met iemand als je niet face to face praat af en toe, je meestal veel dapperder bent en je veel eerder blootgeeft, en als iemand daar interesse in toont kan dat heel diep op je werken.

Ik ken het, haha, heb ook al een tijdje de hots voor iemand die dan in Londen woont, zoals ik andere topics al schreef xD Maar voor mij nog twee maandjes, dan pak ik het vliegtuig :slightly_smiling_face: gewoon vriendschappelijk, maar ik verheug me er toch wel op.

Wow een nieuwe hype, onmogelijke liefdes.

Ik snap niet waarom mensen hier er zo denigrerend over doen, met hun ‘trends’ en ‘hypes’.

Als een stuk of tien meisjes in een ander topic zouden posten ‘mijn vriendje is blond’ wordt er ook niet gezegd ‘wow hee wat een hype ineens’.

En zelfs al is het vreemd dat er ineens zoveel topics over buitenlandse liefde gepost worden, is het dan echt zo raar dat mensen er zo naar over moeten gaan doen? Wordt er gesneerd naar mensen die vakantieliefdes hebben die nog contact daarmee hebben? Worden meisjes die hun vriendje in Nederland over het internet ontmoet hebben afgezeken?
Waarom wordt er hier dan zo raar over gedaan? Of is het weer de Nederlandse forumjeugd, die zich niet op een andere manier kan uiten dan ergens over te zeuren?

Met zulk soort berichtjes schiet ook niks op?

Word er iemand afgezeken dan? :confused:

Het is gewoon opvallend, net zoals die topics over die bruine sleehak schoenen van de H&M.
Waarschijnlijk dit weer eens het geval van een internet communicatie stoornis, waarbij je uit iemands reactie niet kan opmaken op wat voor toon het word gezegd.

Mijn oversea lover woont in Brazillië. Hij gaat sparen voor mijn vliegticket YAY. Nee grapje, hij is gewoon funnnn (en hot, from brazil!!!) en cute en hij heeft van die leuke emoticons en leuke opmerkingen hahaha. Maar nee zo’n iemand moet je gewoon vergetuhhhh. Je bent 1. veel te jong 2. het is bijna onmogelijk om verliefd te zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt 3. je ouders zijn het er denk ik niet mee eens.