In love met een collega!

Heeee girls (:

Ik heb een klein probleempje. Ik ben verliefd op een jongen met een vriendin. Die jongen is mijn collega en laatst gingen we afspreken en toen hebben we gezoend. Het gaat erg slecht tussen hem en zijn vriendin ze hebben elke week ruzie maar omdat ze zo ontzettend lang hebben vindt hij het moeilijk om er een einde aan te maken want hij geeft wel om haar. Het is echt geen type om vreemd te gaan hij vindt me gewoon een erg leuk meisje zegt die, nu pingen we elke dag en spreken we vaker af hij komt speciaal op werk even langs om mij te zien en dat soort dingen alleen hij heeft al een jaar met dat meisje, wat kan ik het beste doen?
xjes.

Hee! Dat was vandaag in alles is liefde.

Sorry. Ik heb geen tijd om het verhaal te lezen. Wilde dit even kwijt.

stoppen met afspreken met die jongen en wachten tot hij het uit heeft gemaakt met zijn vriendin.

die jongen gaat dus gewoon vreemd. gelijk afkappen die handel, hoe leuk ie ook is! en stel dat ie het ooit met zijn huidige vriendin uitmaakt en vervolgens voor jou ‘gaat’ zou ik hem niet eens meer kunnen vertrouwen omdat je weet dat hij al eens is vreemdgegaan…

Dat wilde ik er dus net ook aan toevoegen.

‘Het is echt geen type om vreemd te gaan.’ Waarom doet hij het dan?

Het klinkt alsof hij niet te vertrouwen valt.

Ik ben een keer ook in zo’n soort situatie beland.
Hij was verliefd op mij blabla, althans dat zei hij… En toen had hij opeens een vriendin, nog steeds verliefd op hem bleef hij mij berichtjes sturen en toen heb ik nog 2 keer met hem afgesproken terwijl hij eeen vriendin had. Dit is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb en als ik ooit zo iets opnieuw zou meemaken zou ik het gelijk afkappen. Zoals eerder genoemd: hij is onbetrouwbaar. plus dat het ook niet leuk is voor zijn vriendin
En ik zou hoe moeilijk het ook is, het aan zijn vriendin vertellen.
Als jij met hem zou hebben is de kans groot dat hij zo iets weer doet.