in love en te verlegen (A) HELLUP =O

Kijk ik weet dat dit onderwerp al veel word gedaan enzo ( lekker gened ook xD) … mare ik ben verliefd op iemand uit me klas (A)
en ik ben bang dat als hij me niet leuk vind en dat ik dus de rest van het jaar moet horen hoe grappig dat wel niet was ( hij is niet zo maar zijn vriendjes wel dus als zij ook maar iets door hebben … )
Me vriendinnnen zeggen dat hij best verliefd op me kan zijn =D : hij kijkt best veel naar me en meestal ,terwijl ergenoeg ruimte is, raakt tie me toch aan (A)
Maar we praten niet echt en ik heb hem wel op hyves en msn maar hij is eigelijk niet tot nooit online en natuurlijk iedere keer dat hij online is kan ik niet praten vanwege me ouders of huiswerk T_T
en als hij me dan aankijkt… kijk ik gelijk weg omdat ik te verlegen ben …
Please I need help
Als iemand dit verhaaltje heeft gelezen … HELP me please :stuck_out_tongue:

probeer met hem te praten of anders je vriendinnen laten doen maar probeer wat dingen over hem te weten te komen en praat dan met hem daar over of als hij hobbys ofzo heeft zo gaat hij je vast wel leuk vinden
suc6
-x-

ga eerst is normaal typen etc.
maar probeer eerst eens met hem te praten en ga lekker geinteresseerd doen!

Good Luck

Waarom moet iedereen altijd gelijk normaal praten? Als zij zo wil praten doet zij dat toch? Ik vind het ook irritant maar toch. Als jij het te irritant vind reageer je toch niet? :laughing:

ja er zijn hier idd al 100 topics over…
ga met hem praten :slightly_smiling_face:
het is echt niet zo dat iemand hier een geniaal advies heeft waardoor hij jou opeens helemaal geweldig vind… en dat is wat je wil…

en zo kom je ook niet verder… als je toch niet met hem durft te praten of hem zelfs maar aan durft te kijken moet je je er gewoon bij neer leggen dat het niks gaat worden… hoe moet ie jou anders leuk vinden als ie je niet kent…

thx iedereen voor de reacties ^^ ik zal ze gaan gebruike !!! nogmaals thx :angel:

nu de oplossing al gevonden?

uhh … ik hoop het :angel: alles is welkom ^^

Weet je waarom ik graag wil dat ze normaal typt?
Omdat ze dan beter te begrijpen is, en 9 van de 10 keer als ik een stuk tekst lees wat zo getypt is haak ik af. :ok_woman:

en ik wilde wel reageren want ik wilde haar graag helpen, of tenminste dat was de bedoeling van de 2de zin :cold_sweat:

Praten is mijn enige tip :slightly_smiling_face: