in love, crush of gewoon vriend

heey allemaal,

ik weet dat hier al veel topics over zijn maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik ken sinds 8 weken ofzo een hele leuke jongen.
Hij is zoooo ontzettend knap en aardig en lief enzo, maar ik weet niet of ik hem leuk vind :flushed:
en hij vind mij aardig maar daar houdt het ook op.
Ik heb veel foto’s van hem op mijn mobiel staan maar ik zeg zelf altijd dat dat is omdat ik hem heeeel erg knap vind. Al mijn vriendinnen zeggen de hele tijd dat ik hem leuk vind maar ik zeg steeds van niet.
En ik weet dat ik eigenlijk weinig kans bij hem maak, dat is denk ik ook de reden dat ik steeds zeg dat ik hem niet leuk vind.

Please help me?! heb echt snel hulp nodig

xx just me❤

Dit kun je hier vragen http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Maar om toch een advies te geven: Misschien eens met hem afspreken en kijken hoe dat gaat?

@naoki ik heb al een keer gevraagd of hij een keer wil afspreken en toen zei die ja is leuk, maar het lijkt alsof hij er steeds onderuit probeert te komen als ik er over begin

Misschien gewoon een datum opnoemen? En een plaats? Bijvoorbeeld, hey, wat dacht je ervan om zaterdag avond naar dat cafetje te gaan? (ofzoiets). Dan ben je wat specifieker :slightly_smiling_face: Mocht hij dan toch steeds beweren niet te kunnen, zegmaar geen enkele dag, dan zou ik er wel mee kappen

okii dankje @naoki x

Succes!

Jaa indd, probeer m gewoon uit, dan kom je er vanzelf wel achter of je hem leuk vind en of dat wederzijds is