In je weekend ... ?

Simpelweg, wat doe jij in je weekend?
Wat ik doe? Tegenwoordig helemaal niks meer! Ik word er helemaal gek van. Ik zit hele dagen thuis! Hebben jullie dat ook? Of zijn jullie 24 uur per dag weg om te genietten van je enige 2 vrije dagen?
Misschien brengen jullie me wel op iedeeen, dus bij deze …
xx.

Ga op een sport?
Ik eh, zaterdagmiddag altijd hockeyen, en zo niet dan ga ik naar de stad of afspreken met vrienden
's avonds ga ik naar vriendinnen, of zij naar mij, of ik ga naar een feest, of ik zit thuis film te kijken.
En zondag ook naar vriendinnen óf ik doe helemaal niks :'3

oh en soms doe ik tussendoor iets aan school

Dan is mijn vriend altijd bij me! (:

Ik ga meestal met vriendinnen de stad in of zij komen bij mij of ik bij hun. Allemaal van dat soort dingen.

Mijn weekends zijn meestal superdruk.
Een “normaal” weekend ziet er voor mij zo uit:

ZATERDAG:

• huiswerk, huiswerk, huiswerk, …
  • eventjes stad in gaan, met scooter gaan rijden of naar een vriendin
  • met vriendje afspreken

ZONDAG:

• samen met vriendje gaan werken
  • 's avonds na het werk bij elkaar blijven eten en nog afspreken
  • tussendoor tijd vinden om nog wat huiswerk te doen

Ik heb echt te veel huiswerk, dat het niet meer mogelijk is om leuke dingen te doen. :S

Ligt eraan
vandaag wordt leren leren leren leren leren, en misschien nog even weg naar de stad ofzo. Meestal zie ik mijn vriendje ook nog savonds, maar nu niet.
En morgen ga ik naar mn vriendje

een normaal weekend ziet er bij mij zo uit:
zaterdag: 's middags weg, 's avonds met gezin X-factor kijken
zondag: 's middags leren, 's avonds met zusje tv kijken
ik ben 15, dus mag nog niet uitgaan

[i]Vandaag: Eerst uitgeslapen, Even eten, Op de fiets naar de stad avec mijn zusje Shoppen, Frietje eten in de stad, Naar huis fietsen, Snel wat eten, Dan met mijn ouders en zusje naar Party van mijn zusje, Alles klaarmaken, Feestje, Opruimen, Slapen.

Morgen: MOEDERDAG; Eerst ontbijtje op bed voor mijn mama, Cadeautjes uitpakken, Met de auto naar Zeeland, naar Oma 1, 's Middags naar Oma 2, En 's avonds naar Oma 3. =)
Dag om.

Oh en dan Zondagavond nog wat huiswerk.[/i]

Meestal komt hij vrijdag t/m zondag naar mij óf ik naar hem :'3
En, als hij niet komt ofzo of ik niet naar hem, dan is het gewoon lekker uitslapen en met vriendinnen afspreken én uitgaan

vrijdagmiddag; stad/niks, s avonds, tv kijken/uitgaan.
Zaterdag; meestal niks, beetje xboxen, tv kijken en computeren. 's avonds; of uitgaan of vroeg gaan slapen.
Zondag; smiddags altijd naar familie, 's avonds tv kijken.

Op zaterdagmiddag moet ik meestal hockeyen. Vaak kom ik dan eerder en kijk ik meestal met een paar vriendinnen bij andere wedstrijden. Als ik niet moet hockeyen, ga ik naar de stad of spreek ik af met vriendinnen. 's Avonds kijk ik tv, zit achter de pc of heb soms een feest waar ik dan naar toe ga.
Zondag doe ik óf helemaal niks (lees: huiswerk maken), of als Dames1/Heren1 moet spelen, kijk ik daar.
Ohja, eens in de zoveel tijd ga ik ook nog naar Heracles, maar dat kan ook op zaterdag-/vrijdagavond zijn.

Meestal uitslapen !. Bijkomen van de vorige avond . en daarna meestal afspreken,

vrijdagavond uit
zaterdagochtend, uitslapen, mama helpen
smiddags trainen
savonds computeren, tv kijken, hw maken

zondagochtend: uitslapen, eten
zondagmiddag: hw maken, computeren, tv kijken
afspreken ofzo

xx

huiswerk…

vrijdagavond: uit
zaterdag: volleybalwedstrijd of stad
zondag: werken

Als mijn vriend op zaterdag moet werken doe ik op zaterdag m’n huiswerk en ga ik daarna nog altijd even naar de pomp (zijn werk).
Als mijn vriend op zondag moet werken doe ik m’n huiswerk op zondag en ga daarna nog even naar de pomp.

En dan de dag dat mijn vriend vrij is spreek ik het hem af.
En voor de rest: zonder internet en tv zou ik me verschrikkelijk vervelen. (met internet en tv ook soms, trouwens)

vrijdag avond: trainen + bankhangen (met vriendje)
zaterdag: huiswerk + kamer opruimen + computer + naar buiten etc + werken + vriendje - of - + uitgaan + vriendje
zondag: uitslapen + iets leuks doen (winkelen/wandelen etc) + vriendje + werken + bankhangen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ik werk op zaterdag of zondag. En op dinsdag of donderdag. Alleen in de vakanties werk ik 5 dagen ofzo in de week.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ en in het dansseizoen dan moet ik op vrijdag/zaterdag/zondag 1 of meerdere dagen optreden.

Uitgaan
naar vriendinnen
naar mijn vriend
de stad in
films kijken
enz…

Vrijdag, zaterdag of zondag: Vriend hier of vriendinnen
Zaterdag: Uit
Zondag: Handballen

Vrijdag; doe ik niet veel, ga ik alleen ‘s avonds het programma’’ De hoofdprijs ‘’ kijken, heel grappig :]

Zaterdag; Blijft mijn beste vriendin altijd logeren, gaan we films kijken, gek doen en dat soort stuff :]

Zondag; Die ochtend gaat die vriendin weg, en ga ik meestal naar een vriend of leren voor examens, of gewoon heerlijk genieten van de MTV weekendsbreaks met wat lekkers xD