In je klaargekomen issues

Hey allemaal!

Ik had gisteren met mijn vriend erover hoe andere stellen het oplossen als je vriend klaar komt in je loopt, daarna ook weer uit.
Douchen jullie dan of ? Want bij mij komt altijd onverwachts weer uit… zelf doe ik inlegkruisje in zo dat het niet in mijn onderbroek komt.

Gebruik een condoom

Dat is waar, maar vinden we minder fijn haha! en voordat ik hier reacties op krijg we hebben lange relatie en we weten van elkaar dat we geen soa’s hebben

Ik ga meestal naar de wc of ik veeg het meeste weg met wc papier. Meestal loop het er nog een beetje uit ja maar dat boeit me eerlijk gezegd niet zoveel :’) Inlegkruisjes is inderdaad een goed idee.

Niet in je laten klaarkomen. Ik ben zelf van heel veel dingen niet vies maar ik vind sperma in je poes een van de meest vieze dingen. Gewoon dat het er uitloopt en het prikt en bah.

Meestal ga ik even naar het toilet en dan is het meeste voor mijn gevoel wel weg. Ik heb trouwens altijd liever dat hij in me komt, in plaats van op me. Het wordt dan altijd zo’n enorme plakbende :’)

Ik gebruik gewoon een condoom. Maar vind sperma in mij ook vies. :cold_sweat:

Nc

ik blijf altijd wat langer "na plassen " meestal is n groot deel er toch al uit dan. en vaak als ik smorgens wakker wordt en ik plas loopt de rest eruit.
als we overdag seks hebben dan heb ik pech

Ik ga meestal daarna even naar de wc om het weg te vegen of ik heb gewoon schijt

Meteen naar de wc en anders even een handdoekje onder

gewoon met een tissue navegen. Mijn vriend veegt zijn piemel ook bijna altijd af. Niks heerlijker dat ik voel dat mijn vriend spuitend in mij komt

Ik heb altijd een wc-rol onder mijn nachtkastje liggen, komt altijd van pas. Dat meteen er tegenaan houden en dan naar de wc gaan. Of je kunt seks hebben met een handdoek eronder, dan hoef je niet meteen snel op te ruimen als jullie klaar zijn.

Ik pak altijd gewoon heel veel wc-papier, hou dat tussen mijn benen terwijl ik rechtop ga zitten en dan blijf ik een paar minuten zo zitten totdat alles eruit is gelopen :’)
En daarna naar de wc om te plassen en het laatste beetje weg te vegen.

Ik leg altijd even een handdoek neer en ik ga daarna naar de wc =’]
Dan ben je van het meeste wel af.

Ik ga gewoon naar het toilet. Sowieso kan je best nadien plassen om de kans op blaasontsteking te minimaliseren. Daarna heb ik het idee dat het meeste er gewoon uit is.

Offtopic sorry maar Daenerys welcome back! Lang niet gezien!! leuk eerste bericht ook weer lol jk

Ik ga trouwens ook altijd naar het toilet, ook al komt hij niet in mij klaar.

Ik ga altijd naar de wc en eerst plassen dan gaat het meeste eral uit, en daarna goed met wc-papier schoonmaken.

Of niet in me laten komen en gewoon ergens op me, of ik ga gewoon direct naar de wc en dan is het meeste wel weg.

Ik ben ook geen fan. Ik vind het niet persé vies ofzo, maar dat het er na een tijdje uitloopt vind ik echt vet irritant. Liever op een andere plaats :flushed: