Wie heeft wel eens gedaan? Wat vond je ervan?
Ik heb namelijk zin om te gaan zwemmen, maar niemand van m’n vriendinnen kan mee, en om nou zo’n dure entree (¤5,-) te betalen voor een saai middagje lijkt me ook niks!
Ik heb t nog nooit gedaan maar wil dat wel gaan doen. Maargoed ik wil gewoon baantjes trekken dus daarvoor heb je uiteindelijk toch niemand nodig.
Maar als je van glijbanen enzo afwil, weet niet of dat echt leuk is in je eentje…
ik heb dat ook wel eens gehad, maar in mijn eentje zwemmen leek mij niets, dus ging ik maar gewoon hardlopen:)
Dus misschien kan je dat gaan doen?
Heb je je beweging, hoef je niets te betalen enzo:)
Kan best. :'D
Dat is net zoiets als in je eentje naar de bios.
Ik heb dat een keer gedaan, ik heb gewoon baantjes getrokken.
Mijn vriendinnen waren op vakantie.
Waarom niet, lekker rustig.
Als je gewoon baantjes wil trekken, is er niks mis mee denk ik.
Dan praat je op zich toch niet met vriendinnen.
Maar als je echt van glijbanen enzo wil, ik weet niet, maar dat lijkt me niet zo leuk in je eentje.
Maar ja, dat is mijn mening.
En misschien leer je zo wel nieuwe mensen kennen (:
als je baantjes wilt gaan zwemmen is het wel relax, omdat je dan eens echt goed kan doorzwemmen, en niet de hele tijd langs de kant staat te praten :d
en gewoon voor plezier zwemmen kan ook nog wel meevallen, tenzij je zo het type bent dat andere mensen nodig hebt om je niet te vervelen :q
Dat lijkt me echt supersaai xd
Nog nooit gedaan trouwens
Ja dat heb ik een paar keer gedaan maar k ging niet voor de fun maar voor baantjes trekken. Lekker ff alleen relaxen.
Ik ga nooit alleen, behalve als ik baantjes ga trekken.
Het is niet gezellig nee, maar als je gaat om baantjes te trekken maakt dat lijkt me niet veel uit?
gewoon doen!
Ja ik ging een keer baantjes trekken (mn oma en zusje waren er wel bij maar die gingen even naar het kleine badje ofzo) maar ik ben zo’n kletsmens dat ik
de hele tijd de neiging had om in het niets te gaan lopen praten :’)
ah ik heb dat nog nooit gedaan, volgens mij. ik ben wel een keer met mijn broertje en een vriend van hem meegegaan, maar dat was alleen omdat ze niet met zijn tweeën mochten. het was niet echt een leuke middag haha.
Volgens mij is dat supersaai!
Maar het is inmiddels half 4 en ze startte dit topic om half 1.
Ben je nog gaan zwemmen?