In je eentje ergens eten?

Hee meiden,

Ik heb volgende week tentamens, dus ik moet veel leren. Nou leek het me wel leuk om 's middags een tijdje te leren bij de bagels&beans en daar wat te eten. Maar doen meer mensen dat? En wordt je niet heel raar aangekeken dat je in je eentje zit te eten in een restaurant?
:upside_down_face:

Neejoh! Misschien bij een ‘‘echt’’ restaurant wel, maar bij zoiets als bagels n beans zou ik niet raar opkijken als ik daar een scholier zie met eten en d’r schoolboeken hoor!

Nee, juist helemaal niet!

Weet je ik vind het juist tof als iemand in zijn eentje ergens zit te eten, ook in een ‘echt’ restaurant…
Niks raars aan… En zeker niet in een lunch/koffiezaak of iets dergelijks.
Gewoon lekker gaan doen!

Succes met leren!

Nee zeker niet! Ik werk zelf in een aardig net italiaans restaurant. En zelfs hier komen regelmatig mensen alleen eten. Vaak lezen ze dan gewoon een krantje tussendoor. Ik vind dit verder totaal niet raar, want vaak zijn dit mensen die gewoon echt genieten van uiteten gaan. Bij de bagels&beans vind ik het al helemaal niet raar! Ik denk dat dat daar al helemaal regelmatig gebeurt. Ze zijn alleen maar blij met je want ze verdienen geld aan je he :wink:

Ik heb altijd een beetje ‘bewondering’ voor mensen die dat gewoon doen :slightly_smiling_face:
Lekker in je eentje, op je gemak, hoef je ook met niemand echt rekening te houden en je kunt ook nog een beetje mensen kijken, of in jouw geval leren. Gewoon doen, denk dat de mensen in restaurants/bagels&beans dat heus niet vreemd vinden ofzo!

Ik regelmatig alleen een broodje te eten bij de subway. Bij lunchzaken ed vind ik dat helemaal niet raar.

waarom is het opeens zo raar/eng om alleen iets te gaan doen?

het is toch helemaal niet raar om alleen iets te gaan doen,

Nee gewoon bij zo’n zaakje niet. Bij een restaurant zou ik het zelf niet zo snel doen, maar ook dat vind ik eigenlijk niet zo vreemd.

Ik heb vorig jaar vaak genoeg bij de bagels&beans gezeten om nog te leren en dan een koffie en een broodje besteld.

Ik vind het zelf altijd een beetje raar voelen als ik ergens alleen wat zit te drinken, maar toen ik nog in de horeca werkte ben ik zooooveel mensen tegen gekomen die alleen waren en wat gingen eten en drinken. En nooit dat ik dacht van; jeez dat is raar.

Dus gewoon lekker doen. :slightly_smiling_face: Je vind het zelf raarder dan het echt is.

Natuurlijk is dat niet raar.

Zeker bij zaken als bagels&beans/starbucks/subway enz. doen veel mensen dat! Niks raars aan.

Oh dit vind ik eigenlijk een heel goed idee om te gaan doen bij mijn volgende tentamens, zo maak je het leren ook een beetje leuker. Dankje voor de tip :stuck_out_tongue:

Ik doe dat ook regelmatig bij Bagels & Beans omdat ik me beter kan concentreren in een koffiezaak/lunchzaak :slightly_smiling_face:

Nou, nee sowieso niet raar. Maar in zo’n tentje sowieso niet hoor, zie zo vaak mensen daar alleen.

Ik snap ook echt niet dat mensen dat weerhoud. Ik zie vaak mensen alleen en ik doe het zelf ook. Daar heb ik echt scheit aan.

Waarom niet, zie ik wel vaker bij een lunchzaakje.