Oke even de uitleg en al lala
Ik heb nu al sinds ik gok september keelpijn. Het begon met alleen de ochtende en dan na een aantal uur ging het weer voorbij. Vervelend maar er viel mee te leven. Aangezien ik (ja het is echt de beste logica ooit) er vanuit ging dat het kwam door het stoppen met roken ging ik niet naar de huisarts. Ook omdat m’n huisarts een slappe zak is met een diploma van Ebay maar oke ik ging niet naar de huisarts.
Nu sinds een maand of anderhalf heb ik gewoon 24/7 keelpijn. Niks helpt.
Uiteindelijk ben ik vandaag maar naar de dokter gegaan aangezien m’n amandelen ook behoorlijk groot en donkerrood zijn.
Nouja verteld wat er aan de hand was en het antwoord was ‘Ja goh je amandelen zijn wat fors maar niet ontstoken, ik kan weinig voor je doen. Kom anders over 2/3 weken maar terug als er geen verandering is.’
Nogal flabbergasted ging ik maar weer naar huis maar eenmaal thuis had ik zoiets van ja heel leuk hoor 2/3 weken wachten maar wat moet er in die 2/3 weken gebeuren aangezien dit al maanden speelt.
Dus nu heb ik het zo bedacht dat ik hem morgen bel, uitleg wat ik hier boven gezegd heb en dan vertel dat ik een doorverwijzing naar een KNO arts wil.
Nu heb ik bij mijn moeder gemerkt dat ze héel lastig zijn wat dat betreft.
Maar mijn vraag is dus, als ik een doorverwijzing wil hebben zij mij die dan maar te geven of kunnen ze ook nog nee zeggen?