In hoeverre is de weersverwachting betrouwbaar?

Ik word een beetje verdrietig van de voorspelling van koninginnedag…

Niet.

Ik ook:(

Ik heb een voorgevoel dat het een zonnige dag gaat worden.

En als we Piet Paulusma moeten geloven wordt het een driedubbele hittegolf.

Het kan altijd nog beter/slechter worden die dag

Ik vind het altijd wel ‘‘betrouwbaar’’ een dag van te voren. Maar ik denk dat ze dat nu niet precies kunnen weten.

De verwachting voor morgen is meestal best wel betrouwbaar, maar als je gaat kijken voor volgende week moet je het met een korreltje zout nemen. Als je minder dan 24 uur gaat kijken dan klopt het meestal gewoon wel aardig met de werkelijkheid, maar hoe verder weg het is in de tijd, hoe slechter de verwachting klopt met wat het werkelijk is.

Kijk dus nog maar even niet naar wat 30 april gaat brengen.

De lucht kan ook opeens een andere kant op gaan, dus nee weersverwachting voor morgen kan best betrouwbaar zijn maar die vvan over een week wat minder.

voor de komende 1/2 dagen is het geloof ik we betrouwbaar maar een week vooruit geloof ik vaak niet
al denk ik niet dat we op een warme dag hoeven te reken zoals het wel eens kan zijn

Echt de afgelopen winter ben ik zo teleurgesteld in de weerberichten… Nee niet omdat dat winter zo lang heeft geduurd. Maar ik merkte zo vaak dat het weer gewoon niet klopte met de weersverwachting.

Ik denk dat je gewoon nog even moet wachten, rond de 27ste is het denk ik wel betrouwbaar.

Ik kijk zelden meer dan 2 dagen van tevoren wat het weer gaat zijn, dus ik zeg vanaf de 28e kun je kijken met enige betrouwbaarheid.

Als je een iPhone hebt, die is sowieso niet te vertrouwen.
De weersverwachting klopt echt voor geen zak bij mij.

Inderdaad! Ik vind die rokjesapp nog wel het beste…Het klopt echt precies.

Meestal is het weer toch anders dan verwacht…

ik geloof alleen de buienrader :smirk:
vaak hoor ik altijd het gaat warmer worden owja wanneer dan niet :hammer: