In het vliegtuig een film kijken

Hey,

ik ga deze vakantie op vakantie met het vliegtuig. Ik ben al vaker met het vliegtuig geweest, maar dan zonder mijn laptop. Ik zou graag m;n laptop willen meenemen om onderweg films te kijken. Maar die films zijn wel illegaal gedownload. Kan dat? of moet ik alle films van m’n laptop afhalen als ik hem mee wil nemen op vakantie?

Laptop in het vliegtuig? ik dacht dat dat al helemaal niet mocht aangezien wij onze mobiele telefoons moesten uitzetten.

Maar geen idee, up.

Nou toen ik naar Tenerife ging mocht ik gewoon m’n laptop gebruiken hoor! Alleen bij de landing etc moet alles van je schoot zijn.
En dat ze illegaal zijn? Tja, dat weten zij toch niet?

Laptop in het vliegtuig mag sowieso, daar ben ik vrij zeker van.

Over die films, ik zou ze er lekker op laten staan. Niemand hoeft ook te weten dat ze zijn gedownload, zolang je ze maar niet in een mapje stopt met de naam ‘‘illegale films’’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij mag je gewoon je laptop gebruiken. En de verbinding uitzetten

Ze gaan echt niet op je laptop kijken of je een illegale film erop hebt hoor. Neem maar gewoon mee, ik had mijn laptop ook in mijn handbagage toen ik naar hier ging.

Waarom zou je uberhaupt je laptop mee nemen op vakantie? Dat is echt nummer 1 wat te thuis laten als we op vakantie gaan.

Doen wij ook hoor. gewoon om af en toe je mail te kijken, je weet maar nooit.
tenzij je de hele tijd achter de laptop zit, maar hier gaat het topic niet over.

Idd, maar bij langere vluchten krijg je meestal ook een film te zien.

Nja, als wij onze mail wouden checken moesten we maar een weekje wachten, óf een internet cafe opzoeken. Maar zo verschilt dat bij ieder natuurlijk. En ja ik weet dat het topic hier niet over gaat, maar ik mag het me toch wel afvragen. Chill.

Ik vind het gewoon erg handig. Ook om films te kijken. Of 's avonds even achter het internet.

Het is alleen een vlucht van 2 en een half uur. Want als het wat meer uur was heb je meestal zo’n apart schermpje waar je een film op kan kijken. maar hier niet. En ik vind het wel handig

Alsof ze je laptop gaan opstarten en vervolgens je mappen gaan doorspitten om films te vinden.
Downloaden is btw NIET illegaal, delen wel.

Laptop mag sowieso op het vliegtuig. En ze gaan heus niet de inhoud gaan nakijken.

Op lange vluchten heeft trouwens iedereen een eigen tv-tje waar je films op kan kijken.

ik vind het een beetje raar dat je dit erbij zet. Deed ik onrustig en bot dan? :’)

Maargoed, bij ons thuis is het waarschijnlijk een ander verhaal, groot gezin, en m’n vader heeft een eigen bedrijf.

Ze gaan heus niet je laptop inhoud checken, dan zouden ze wel erg lang bezig zijn.

Bedankt! Ik laat de films er gewoon opstaan :grinning:

Zie het al voor me.
‘Hee, we hebben hier een 294 aka illegale film downloads. Meisje mag het land niet uit.’

Meestal heb je ook gewoon een schermpje met films he! Dat is altijd leuk zijn meestal best nieuwe films ! maar ligt er wel aan waar je naartoe gaat volgens mij is het alleen op langere vluchten maar anders idd je eigen laptop meenemen en ze gaan echt niet de inhoud van je lapot checken op illegale films hoor!