In het buitenland wonen/studeren?

Jaaaah het lijkt me ge-wel-dig om in het buitenland te wonen/studeren! Echt … komt misschien ook omdat ik al in het buitenland heb gewoond (Hong Kong in China, en Kuala Lumpur in Maleisië)… & ik hou ook van reizen, dusseh … :wink:

Ik moet wel in het buitenland blijven vanwege stage (2 keer, 6 maanden ) maar ik zie het niet als iets leuks :expressionless: … Ik ga mijn familie, vrienden en vriendinnen heel erg missen :’(

Je mist natuurlijk je vrienden en familie maar je leert toch veel nieuwe mensen en culturen kennen…

ik moet verplicht in het buitenland een half jaar stage lopen, heeft met mn opleiding te maken, waarschijnlijk wordt het zuid-afrika of australie

Ik ga volgend jaar met mijn vriend voor 9 maanden op Curacao of Aruba wonen :slightly_smiling_face:

Wat leuk. Is het voor je vriend zijn werk ofzo? :slightly_smiling_face:

Jep, hij kan zich daar laten plaatsen (Marinier) en dat gaat hij dus doen en ik ga natuurlijk mee! onwijs zin in!

Ik denk dat je dat warme klimaat heel erg zult missen als je terug naar Nederland komt :stuck_out_tongue:

Ik wil als ik de middelbare school heb afgemaakt(duurt nog wel minstens 3 jaar ofz) misschieen een jaartje Frankrijk(het liefst parijs) doen

Haha dat denk ik ook wel ja :grinning:

Parijs is een mooie stad :grinning: Zou je een jaartje middelbaar willen opnieuw doen of verder studeren (in het Frans)?

Ik ga volgend jaar januari een half jaar studeren in Malmö, Zweden op de universiteit daar!

Wat leuk! Ga je dan studeren in het Engels?

Gaat er iemand studeren in Amerika?

Ik wil best wel in het buitenland studeren. Lijkt me best gaaf ^^. Omdat ik nu tweetalig doe mag/kan ik ook studeren in het buitenland, dus waarom niet?

ik ga waarschijnlijk na de havo een jaar high school in amerika doen. ben nog een klein beetje aan t twijfelen, maar denk dat ik t gewoon ga doen.

Waar zou je willen studeren? NY?

nja volgens mij kan ik dat niet echt kiezen. via de organisatie waar ik mee wil gaan kun je wel een regiokeuze opgeven, en dan wordt je in een gastgezin geplaatst. maar daar ga ik ook nog even over nadenken waar ik dan heen wil. van tevoren ga ik wel 6 dagen naar new york!

Met welke organisatie zou je gaan?

into high school heet t geloof ik…