In een sleur

-

Hm dingen verzinnen die gratis zijn of weinig geld kosten zoals een bos of strandwandeling, of same iets bakken/koken
volgens mij is er een topic met goedkope dingen om te doen trouwens :’) Weet het alleen niet meer zeker!

Ga een keer iets bakken (taart, koekjes etc.). Of je gaat sparen voor een leuk weekendje weg (vakantieveilingen.nl?) Dan heb je iets om naar uit te kijken!
Het probleem bij jullie is dus volgens mij dat de spanning er een beetje uit is, en dat je het ook niet kan gaan opzoeken, omdat jullie niet het geld ervoor hebben. Wat heel begrijpelijk is natuurlijk(;
Ga misschien eens kijken in de buurt of je iets gratis kan doen (of voor weinig geld) wat ook leuk is. Zo is er bij ons in de buurt een soort dierenpark (met vogels, ezels, zwijnen en een prachtig meer), waarvan de entree gratis is!
Veel succes!

In elk geval afspreken dat je samen iets doet, zoek een film die jullie beide leuk vinden, bak daarvoor samen iets lekkers, film kijken samen op de bank, dan avondeten gezellig koken, tafel dekken met kaarsjes en dat soort dingen, zoiets? thuis zitten hoeft niet saai te zijn.

en strand/bos wandelingen zijn leuk, ga samen foto’s maken, er zijn zoveel leuke dingen!

Tsja, in elke relatie gaat de sleur er dan in.
Hebben jullie geen gezamenlijke vrienden waarmee je op pad kan?
Download een goede film, ga samen romantisch koken, wordt dronken en vrij de sterren van de hemel, potje poolen in de plaatselijke poolbar, dagje strand, dagje struinen in het centrum, op bezoek bij familie.
Dan is een avondje bankhangen ook niet vervelend meer.
Je zou ook een weekend met vriendinnen op pad kunnen, dan is het weekend niet zo vriend-verplicht.

Je hebt al een tijdje en dan kan de sleur er wel in kruipen. Wat de rest al heeft gezegd: leuke (gratis) dingen doen. Boswandeling maken, film kijken, iets bakken, kaarsjes aan, samen in bad, ergens een kop koffie drinken, zwemmen, foto’s maken etc
En proberen snel een bijbaantje te zoeken! Geld maakt dit soort dingen wel een stuk makkelijker, al zijn er dus genoeg dingen te doen die niet zoveel kosten.

Je hoeft echt niet per se dagjes weg om het leuk samen te hebben. Samen koken of bakken kan al heel leuk zijn, samen een stukje wandelen (of de hond uitlaten al zou 1 van jullie er eentje hebben). Ik ben al bijna 3 jaar samen met mijn vriend en geniet het meest van de kleine dingetjes die we samen doen, aangezien wij door weinig geld ook niet vaak weggaan. Sparen voor eens een weekendje weg vind ik ook een goed idee van hierboven, dan kan je samen bedenken waar naartoe en wat je wilt gaan doen enzo. Ook heel leuk :grinning:

Idd, en dan heb je nog meer iets om naar uit te kijken omdat je dan ook werkt en elkaar weer iets minder ziet.