In een dip

Ik heb en probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben lid (geweest?) van een vriendinnengroepje. Er werd altijd wel iemand om een onzinnige reden weggepest uit het groepje en er kwamen soms ook nieuwe meiden bij. Het leek perfect en super gezellig maar eigenlijk was het een grote bitchfight en iedereen deed gemeen. Nu heb ik een grote fout gemaakt. Ik ben namelijk mijn mening gaan geven door te roddelen over één van de meiden uit het groepje (in mijn ogen de grootste bitch) en dat is natuurlijk uitgelekt. Nu is dit helmeaal mis gegaan en is iedereen tegen me. Ze stoken iedereen tegen me op, mijn hele klas is nu tegen mij ! Dit is al zo vanaf 23 april.
Ik kan er niet meer tegen ! Ik heb met de meiden gepraat, gezegt dat het me spijt en dat ik niet had moeten roddelen. Het was weer een tijdje goed met de meiden maar toen kreeg een van de meiden een smsje van een jongen uit mijn klas;

Kanker hoer, hoe kan je zo over je heen laten lopen ! je gaat het toch niet zomaar goed maken met rachel !

Jeetje zeg, en toen was het weer helemaal ruzie.
& ik kan het niet meer aan ! Mijn ouders zien dat het niet goed met me gaat , ook mijn menthor en mijn echte vriendinnen. Ook sta ik nu op zitten blijven op school en ik heb mezelf vanvaond gesneden.
"Wat ben ik aan het doen ! ik vergal mijn leven !
maar ik weet niet meer hoe ik dit goed moet krijgen.

ik heb echt heel erg veel spijt van de dingen die ik deed maar het is niets vergleken met wat zij in het verleden hebben gedaan.
toch heb ik heel veel spijt.

Dit lucht wel op ;$ xxx

Je vergalt je leven niet omdat je ruzie hebt met je klas hoor. Jezus.

Edit: Hm, sorry als dit gemeen overkomt. Maar het is zo, je leven is hierdoor echt niet verknald.

^Ze vergalt dr leven, omdat ze begint met snijden, van wat ik erop uit kan maken.

stel je aan.

Kun je niet verder gaan zonder die ‘‘vriendinnen’’? Je zegt zelf dat het bitches zijn, daar wil je toch geen vriendinnen mee zijn dan?

Zoek andere vriendinnen, je zegt zelf al dat het niet gezellig is en dat ze bitches zijn, nou, waarom wil je dan nog vrienden zijn? Jeez.

Ja ik stel me aan, ik fiets alleen naar school, word uitgescholden, er word gezegd dat ik voor een trein mag vallen , ik word doodgewenst , ik word uitgescholden voor lelijk,

ja ik stel me aan.

Ja, je stelt je aan. Jezus, watje.

Je zet me te schande met de naam.

Je komt bij mij echt over als een huppelkut die nu niet meer bij de groep hoort.

http://i51.tinypic.com/dm5l5j.jpg

Idd. Ik ben ook haast mijn hele schoolperiode alleen geweest hoor, dat is niet het einde van de wereld. En dat ze zeggen dat je voor een trein mag vallen, dat menen ze niet, eens t gebeurt staan ze allemaal te janken!

En dit.

Idd. Stel je niet aan joh… Ga verder op eigen kracht. Zo verdien je respect.

ja maar als je elke dag niet naar school durft omdat je bang bent dat ze met een groep van 30 meiden en jongens naar je toe komen, je uitcshelden, je kleineren, zeggen dat je lelijk bent, zeggen dat je nix waar bent, zeggen dat ik dood neer mag vallen.

Nou ik stel me ontzettend aan, wat een gevoel hebben sommige hee.

Are you kidding me? Dat jij er zo goed mee om kan gaan betekent niet dat iedereen dat kan. Ik ben ook een tijdje super eenzaam geweest en dat is echt dodelijk hoor. Dus doe niet alsof dat niks voorstelt.

Ga dan naar je mentor ofzo, als het echt zo erg is

Ok. Arm meisje, je kan echt niet verder zo wat erg!!! ik zou maar een eind aan je leven maken, iets anders kan niet :frowning_face: echt jammer hoor.

wil je dat horen?

@misery dankje. <3

Ja dat ze dat allemaal doen is heel erg, dat snap ik wel. Maar zo lang is dat nog niet bezig, het gaat vast over, en binnenkort is 't vakantie, dus ben je daar van af :slightly_smiling_face:

Nee natuurlijk niet. wil je me op ideeen brengen ofso?!

WAT WIL JE DAN DAT WE ZEGGEN?