"In dezelfde sitiatie"

hallo allemaal,

(als dit topic er al is mag hij worden verwijdert)

Ik ben wel benieuwd wie er nog meer met mij in dezelfde situatie zitten.
Ben nu 18 jaar, ga naar school en alles loopt op rolletjes.
Alleen de vriendjes zijn ver te zoeken, nu heb ik nog nooit een vriendje gehad laat staan gezoend hier wordt ik soms best onzeker van. Want zal ik ook wel met een vriendje thuis op de bank kunnen zitten?

Zijn er meiden die in de zelfde situatie zitten, of die na hun 18de ook pas hun eerste vriendje kregen?

:flushed:

liefs

Hallo Gelukkigmeisje,

Ik ben zelf 24 maar kan je onzekerheid goed begrijpen. Concentreer je nu vooral lekker op je school dat vriendje komt echt wel!!

Dat je nog niet gezoend heb is echt totaal niet raar … Kan toch gebeuren waarom zou het raar zijn ?? omdat het tegenwoordig zo is dat je op je 12e al gezoend moet hebben ?? Nee hoor vind ik totaal niet !

Geloof me e ik weet dat het heel moeilijk is te geloven, maar ook voor jou loopt hij rond.

Ga er niet naar opzoek, de liefde vind jou! :wink:

dat is echt niet raar hoor, ik ben net achttien en heb nu ook pas mijn eerste serieuze vriendje. mijn eerste zoen was toen ik zeventien was! (:

het is echt niet raar, heel veel van mijn vriendinnen zijn ook achttien en hebben nog niet gezoend. niets raars mee, vooral niets om geven! ga er ook niet naar op zoek, als je verliefd wordt komt het vanzelf wel. :slightly_smiling_face: