In de ware

Hee ik ben in de war over iets
Ik had hier al eerder een topic over geplaats
Mijn vriendinnen en ik negeren elkaar op school zonder reden
Op school zeggen we helemaal niks en zo
Ik wil hier van af
Maar ik had net zo vriendin gesproken op msn.
Ik zeg zo van kunnen gewoon niet zeg proberen om weer normaal met elkaar om te gaan
Ze zegt allen dat ze het niet weet op alles
Ik weet niet wat ik hier mee moet

En zo anderen vriendin zij wilde de vriendschap opgeven omdat ik allen boos op haar doe en zo

Ik weet niet wat ik moet doen ik verlies al me vriendinnen op school:’(

Ga Nederlands leren schrijven :slightly_smiling_face:

Dit is geen cursus ABN, ga niet zeiken.

Ik begrijp het allemaal niet zo goed. Waarom zijn ze precies boos op je? Wat heb je gedaan?

ik snap het niet… mja, miss moet je vragen hoezo ze boos zijn??? en dat je te snel boos wordt, miss moet je dan gewoon rustig tegen ze zijn en niet boos worden omdat ze niet tegen je praten. maar rustig blijven.

Alsof jouw reactie nut heeft. & als je vindt dat ik zeik ga er niet op in. Heb je niks gevraagd.

Hee ik ben in de war over iets, ik had hier al eerder een topic over gemaakt.
We negeren elkaar op school, zonder reden. We zeggen dus niks tegen elkaar.
Ik wil hier van af, maar ik had net een van die vriendinnen gesproken op MSN.
En ik zei “kunnen we niet weer gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, en praten?” Maar ze zegt “ik weet het niet”. Ik weet niet wat ik hier mee moet. En een andere vriendin wil de vriendschap opgeven, omdat ik alleen boos op haar doe. Ik weet niet wat ik hier mee moet en verlies zo al mijn vriendinnen op school.

Mwuahaha ik heb het geheim ontrafeld! :grinning:

Ze deden afstandelijk omdat ik elke keer als ik bij hun was over mij problemen ging zeg maar en hun mochten hun probleem zeg maar niet kwijt Daar kregen we ruzie over. En toen gingen we elkaar negeren.

Waarom wil je dan ook telkens over je problemen praten? Hoe oud ben je eigenlijk? Volgens mij gewoon zo’n 10 jaar oud meisje, wat sowieso niet kan typen, maar dat terzijde. Die denkt dat alles zwaar is, overal een probleem van maakt en haar vriendinnen daar mee op wil zadelen. Logisch dat ze je negeren.

@ pipje,muhaha zo had ik het ook in mn hoofd xD ^^

maargoed, als ik het goed begrijp zijn jullie vriendinnen en doen jullie leuke dingen als julie niet op school zijn, maar als je wel elkaar op school tegen komt negeren jullie elkaar? best raar.

gewoon eerst met hoi beginnen op school en dan steeds verder met kleine gesprekjes of vragen.

Kom op zeg, wat maakt het uit als iemand een spelfout maakt, of niet geweldig Nederlands typt? Ik erger me eraan als mensen daar zo’n punt van maken. Daarvoor gebruik je Girlscene toch niet. En nee, je vraagt me niks, maar TS vroeg ook niet om haar taalgebruik.

Kruipen is denk ik de enige oplossing.

Zeg dat je ze mist, dat het je spijt en dat je in het vervolg wel naar ze zal luisteren.

Oja, in hun gezicht. Niet op msn.

Ik moet wel zeggen dat het niet makkelijk is om haar verhaal te begrijpen doordat ze zo warrig typt…

^ +1

Hoe kun jij nou weten hoe oud zij is? Straks is het helemaal niet zo dat ze pas 10 is en dan voelt zij zich beledigd.

Mij lijkt het ook wel een beetje vervelend als iemand de hele tijd over haar eigen problemen praat. Vraag ook eens naar hun of vertel iets leuks. En ik denk dat als je met haar/hun gaat praten en je legt uit dat je niet wist dat ze het zo vervelend vonden dat je veel over je problemen praat, dat ze het wel weer bij willen leggen. Vraag op school gewoon hoe hun weekend was en dan raken jullie vanzelf weer in gesprek.

nee klopt opzich ook wel maar het is nog steeds wel een nederlands site :slightly_smiling_face:
dus als belgen of brabanders of friezen of andere dialecten hier op willen reageren enzo moeten ze zich wel een beetje aanpassen naar onze taal zodat iedereen het wel begrijpt. toch? :slightly_smiling_face:

Ik vind het andere net zo goed leesbaar dus ik snap het probleem niet helemaal.

Ze gedraagt zich wel als een 10 jarige. En ze is volgens mij heel snel beledigd dus wat ik ook post, ze is waarschijnlijk al beledigd… xD Maar goed, dat soort ruzies duren altijd een week en dan is het weer ‘BFF, NWLY, my bestiej<3333’

Eum… Belgen praten ook gewoon Nederlands hoor.