In de war...

Hee meiden,

Ik weet even niet meer wat ik moet doen of wat,

Ik praat al een lange tijd met een jongen (J), J heb ik ontmoet en dat was nou niet echt het beste afspraakje ooit, ik zei daarna ook gelijk tegen hem op whatsapp dat ik niet wist wat ik ermee aan moest, omdat hij mij wel leuk vond, maar ik vond/vind hem heel anders op whatsapp dan in het echt… We hebben toen lang gepraat, en heb hem toen toch nog een kans gegeven. We zouden nog een keer afspreken, we hadden op een bepaald punt afgesproken, dus ik daarheen, heb daar anderhalf uur staan wachten, en hij kwam niet opdagen, heeft niet gereageerd op berichten helemaal niks. Ik ben toen weggegaan, later kreeg ik een bericht dat hij de weg niet kon vinden en eindelijk was aangekomen en hij het belachelijk vond dat ik boos was weggegaan en hij nu weer terug moest. Naja heel gezeik en beetje ruzie en alles. Gingen we proberen nog een keer af te spreken, we hadden weer dezelfde plek afgesproken. En weer heb ik een uur staan wachten, weer kwam die niet opdagen en ben dus naar huis gegaan. Hij zei dat hij er ook was geweest en hij heeft rondgezocht waar ik was. Hij geloofde mij niet dat ik daar was geweest, en daar was ik echt heel boos om omdat ik de vorige keer al anderhalf uur heb staan wachten en nu weer een uur. Ik praatte niet meer op whatsapp en liet het bij hem, dus 2 dagen ongeveer niet gepraat en toen kreeg ik een bericht. ‘’ hee, heb je geen interesse meer ofzo in me. Want we hebben nu al 2 dagen niet gepraat ‘’. Dat zei hij. Dus ik heb gereageerd dat ik wel interesse had, maar niet meer wist van hoe of wat.

Daarnaast vind k zelf ook nog een andere jongen leuk, die echt helemaal gek van mij is. En die wilt me heel graag zien, ik twijfel nu heel erg of ik dat moet doen, omdat ik niet weet hoe dat met die andere jongen zit.

Nu na al dit verhaal is eigenlijk ene beetje mijn vraag… Om advies, of ervaring wat jullie zouden doen in mijn situatie?
:cold_sweat:

Ik zou met hem kappen. Hij had je toch kunnen bellen als ie je niet kon vinden?

Dat dacht ik inderdaad ook… En dan krijg je van die smoesjes:

• ‘’ Me telefoon was leeg ‘’
  • ‘’ Ik reed auto ‘’

Enzo…

Een jongen die zulke rare smoezen verzint zou ik echt laten gaan

Ja dat dacht ik inderdaad ook, alleen twijfel ik altijd zoveeeel. En laat me heel snel overhalen, en dat haat ik echt. :hammer:

Als je echt zo twijfelt over beide jongens, zou ik het beide niet doen. Of ja ik zou de eerste echt zwaar laten vallen en het heel rustig aan doen met die tweede jongen

Ik denk dat je die eerste jongen toch niet leuk genoeg vind, zou je richten op de tweede. Maar rustig aan doen.

Je kan ook met die eerste jongen gaan afspreken op een plek dat hij wel kan vinden, vlak bij hem in de buurt. En als tie dan niet komt opdagen, dan moet je hem gewoon laten vallen. ]

Die tweede jongen klinkt wel leuk! Je kan altijd tegelijk daten, en daarna beslissen welke het leukste en beste bij je past!

Dit is echt heel lullig, zo kun je iemand valse hoop geven en aan het lijntje houden

Dat ga ik sowieso niet doen.
Want hij zelf, vertelde gister doodleuk, dat hij al een tijd met een meisje uit groningen appte. Hij zelf vond het vriendschappelijk maar wist niet wat zij dacht. DUs hij was daar gister heen? Terwijl wij in de omgeving Rotterdam wonen. Ik was daar boos om geworden, hij zei dat die dat onterecht vond omdat het puur vriendschappelijk was.

Maar hoe kan je bevriend zijn terwijl je elkaar nog nooit hebt ontmoet, je weet niet hoe zij erover denkt, en ze woont in groningen. ??

Maar dan zou je nooit weten welke het beste en leukste bij je paste, als je het niet hebt geprobeerd. Met beide een keer afgesproken te hebben, weet je toch met welke de klik het beste is… en kan je daar je verder op focussen. Zo bedoel ik het eigenlijk! (:

Het is wel een beetje vreemd dat tie naar een meisje gaat in Groningen, die hij nog nooit heeft ontmoet, en hij vindt het van zijn kant vriendschappelijk. Heb je iets gehoord van zijn kant hoe het is afgelopen?

Ja klopt well.

En ja hij zei dat het een leuke meid was, en hij wist niet wat zij van hem vond naja dat zei hij. En hij zei dat het puur vriendschappelijk was. Maarja vind het alsnog beetje weird.

Upje

Laat die J asjeblieeeft vallen, en ga daten met die tweede jongen!

Lees je eigen verhaal nog eens, dan snap je hopelijk wel dat die ‘J’ niks voorstelt.

Luister naar je gevoel en zie zelf voor welke van de twee jongens je meer intresse hebt.
Ps: J lijkt me iemand die niet echt heel serieus bezig is met jou

J dumpen!! Als hij het uiteindelijk de eerste keer wel had gevonden, was hij die tweede keer sowieso wel op komen dagen, hij wist in principe waar het was.
Ik zou voor de 2e jongen gaan, en niet meteen te hard van stapel lopen maar gewoon rustig aandoen en kijken hoe het loopt.

Ik zou ‘J’ gelijk laten vallen! Zelfs al wordt het met die tweede ook niks, er zijn zat jongens die wel staan te springen om met je af te spreken en die je niet zouden laten wachten.

Dat je zelf twijfelt zegt al wel genoeg… je bent niet verliefd op J. Laat hem lekker zitten.

(Al moet ik zeggen dat ik het niet echt een smoes vindt als je zegt dat je niet antwoord omdat je aan het rijden ben, want dat doe ik ook niet… veiligheid mensen XD )

kies de tweede :slightly_smiling_face: