In de war

Haaiii iedereen :slightly_smiling_face:,

ik zit eigenlijk met een probleempje in verband met jongens ;o
ik ken dus namelijk een jongen en ik ben daar al een keer mee geweest,
het is dan uitgeraakt maar we hebben wel nog contact, ik heb ondertussen een nieuw vriendje,
ik zie hem graag, maar ik heb wel een probleem.
Elke keer als ik die andere jongen op school terug zie dan gaat mijn hart weer tekeer,
nu okeee, ik kon er mee leven want mijn lief zit niet bij mij op school dus konden we perfect beste vrienden zijn, maar nu heeft hij sinds vandaag ook een lief en ik wist dat hij verliefd was en was dan ook een beetje gekwets, maar nu is hij ook echt met dat meisje. Ik dacht ik ga het kunnen aanvaarden, want hij heeft net hetzelfde moeten doen bij mij, maar het ligt gevoeliger dan ik dacht! Ik kan het maar niet aanvaarden en het kwetst elke keer opnieuw als ik ze samen zie ;s. Ik zie mijn lief echt graag en ik wil hem niet kwijt dus ik heb momenteel advies nodig.

Iemand?
xoxo

HEEEEELP ajb ;(

xoxo

Misschien is het beter om gewoon vrienden te blijven aangezien je al een vriendje hebt. Ga een gesprek met hem aan en vertel dat je nog wel wat voor hem voelt, maar dat je toch vrienden wilt blijven…
Dat lijkt mij het beste.
Love, Alicia

Ja, da was ik wel van plan, maar dat gevoel doet mij niet goed! Ik word er echt zot van ;s en ik kan hem ook niet echt uit mijn hoofd zetten :s dat gevoel is echt zo beu :s weet je hoe ik hem uit mijn hoofd kan krijgen?

xoxo

Je kan afleiding zoeken bij vriendinnen, je huidige vriendje, je sport (als je op een sport zit)… Praat erover met mensen, en zorg dat je alles kwijt kan.
Love, Alicia

ja, misschien is dat wel het beste, dankje :slightly_smiling_face:
xoxo Mauranne :slightly_smiling_face: