in de war over hem..

Hooi iedereen,

2 weken geleden leerde ik een jongen kennen in soort van ‘disco’ om het zo maar te noemen. hij wou mij zoenen maar toen kwam er een ander meisje aan en die nam hem ervoor hij zij dat het een fout enz was. ( ik zat er naast) nouja heel genant allemaal maar het was maar 3sec en ik kende hem niet echt.

de volgende dag krabbelde hij mij en wou me msn hij had gezegd tegen een vriendin dat hij me wel leuk vond enzoo… ik praat ook wel elke met hem op msn enzo en we wouden nog een keer afspreken met me vriendin erbij en zijn vriend maar daar is niks vangekomen. ( hij had gezegd dat hij me ook miss voor vast wou)

maar ik kijk nu dus opzn hyves en daar staan allemaal andere meiden waar hij reacties op foto’s doet enzo
( de meiden zijn ook de zelfde leeftijd als mij)

en ik vind gewoon raar als ie dat allemaal tegen me vriendin zegt en ook mij ervoor wil nemen enzo…

wat kan ik doen om meer duidelijk heid te krijgen? help me tips enzo haha
volgende week zie ik hem zowiezo weer in de zogenaamde ‘disco’.

De dingen die ik heb aangeduid zijn de dingen die ik niet begrijp

Verban hyves. Hyves geeft alleen maar onzekerheid als het om jongens/relaties gaat. Geloof me.

@Brod

hahaha je hebt gelijk, lastig getypt

Als je duidelijkheid wil eh, bellen of hem als je 'm bij die disco weer ziet even mee naar buiten nemen zodat jullie kunnen praten?

sorry sorry dat ik het zo onduidelijk heb getypt ik was echt even in de war enzo.

ik denk dat ik volgende week afwacht en dan zie ik wel wat ie doet…

( hij praat nog wel met mij op msn, gelijk als ik online kom zegt ie al wat…)

oke bedankt voor tips :wink: