In de war over andere jongen dan mijn vriendje

12-4 EDIT: Beginpost weggehaald en aangepast want ik ben nogal bang herkend te worden maar zo is het nu:

Voor de meiden die nog weten wat er stond, het is NIET opgelost tussen die andere jongen en mij… ik zit nog steeds met hem in mijn hoofd.
Vandaag ook weer, we zitten elkaar zoveel te plagen dat het anderen opvalt, mensen hebben nu ook gezegd ‘meisjes plagen zoentjes vragen’ waarop HIJ heel stom zei ‘nou liever niet’ (en bedankt overigens <_< ) daarna hebben we elkaar beetje keihard genegeerd maar later waren we in een ruimte en die deed hij op slot, deed het licht uit en ging mij kietelen. Daar waren ook nog anderen bij mij die ging hij niet kietelen. Er was nog meer maar ik ben bang herkend te worden.
Ik vind hem leuk en ik ben beetje bang dat hij misschien toch stiekum ook leuk vind ofzo? Ikweet het niet en ik baal… blegh. Reacties zijn meer dan welkom.
help?

ik zou proberen met je vriend meer dingen af te spreken, en met de jongen die je vaak ziet iets minder.

ik lees dat je er zelf ook van baalt dus ik zou proberen die jongen niet echt signalen te geven dat je hem leuk vind, maar hem gewoon ziet als een vriend.
je moet bij jezelf even nagaan wie je het leukst vind, je eigen vriend of die jongen. ik denk dat je zelf het antwoord wel weet.
ook zou ik wel even met je vriend gaan praten over vertrouwen, want dat jij je zorgen maakt waar hij is, hoort niet te zijn in een relatie

sterkte ermee

Hoelang zijn jij en je vriend al samen?
En de enige oplossing is: praten met je vriend! In een relatie moet je elkaar vertrouwen en moet je eerlijk zijn…
Laat ook blijken aan die andere jongen dat je hem gewoon leuk vindt als vriend, en niet als meer dan vrienden…

Hoelang zijn jij en je vriend al samen?
En de enige oplossing is: praten met je vriend! In een relatie moet je elkaar vertrouwen en moet je eerlijk zijn…
Laat ook blijken aan die andere jongen dat je hem gewoon leuk vindt als vriend, en niet als meer dan vrienden…

ik snap heel erg goed wat je bedoelt, ik heb dat zelf ook eens gehad, niet eens zo heel lang geleden. het ging allemaal hartstikke goed met mn vriend maar hoe lief en leuk hij ook was, ik werd toch afgeleid door een andere jongen. toen is het een tijdje uit geweest tussen mij en mn vriend, maar daardoor realiseerde ik me juist dat ik hem echt niet had moeten laten gaan. we waren al meer dan anderhalf jaar samen toen en zoiets moet je niet zomaar weggooien… dus denk daar goed over na! gelukkig zijn we nu weer bij elkaar want ik besefte me toen dat ik mijn vriend wel heel erg miste en dat die andere jongen me toen niet eens meer wat kon schelen. dus ik denk ook dat het beter is om die jongen los te laten, anders wordt het alleen maar moeilijker. hoop dat je hier iets aan hebt (: succes ermee!

Weg

Up kom op help me ik moet zo weg ik heb nog ff advies nodig!! :slightly_smiling_face:

oké, nou, zorg gewoon dat je het leuk hebt met die andere jongen, jongens hoeven niet perse een liefdes-kandidaat te zijn toch? maybe worden jullie wel gewoon hele goede vrienden! en dat is toch veel leuker dan je relatie van 3 jaar op te geven?

Oke… dank je wel… ik ben gewoon zelf bang dat ik als een idioot ga flirten (en dat moet ik niet doen, ik soms echt een debiel) Ik hou jouw post in mijn achterhoofd!!

Ik haal het weg, bang om herkend te worden

Upje voor mij, kom op meiden help me :stuck_out_tongue: