in de tuin?

Wat voor dingen kan ik doen in de achtertuin, om af te vallen? dus oefeningen enz. :slightly_smiling_face:

Heb je een trampoline? Trampoline springen is erg goed, daarnaast touwtje springen natuurlijk, is ook fijn met muziek in je oren, en verder buikspieroefeningen op een matje/kleed/gras? En natuurlijk ook altijd gewone ‘spellen’ als volleybal en dergelijke.

touwtje springen, hinkelen, op en neer rennen, voetballen, tennissen tegen de muur, op je handen lopen, hink stap sprong, verspringen…

hoelahoepen :metal:

nee ik heb geen trampoline, en touwtje springen kan wel, maar houd ik niet vol :’)
en een hoelahoep hebben we niet xd

dat heet toch squash

^ Squash is toch met een bepaald soort racket en bal?

OT: Hoelahoep kan je kopen hè =D

Touwtje springen. 20 min.

Nee Squash is met een lichtere bal en een ander racket :wink:. Maar goed je kan het idd wel Squash noemen ja…:stuck_out_tongue:

huh je bent 14… ik zou zeggen, gezond eten!

Gezond eten! Touwtje springen, buikspieroefeningen.

Pfff, hier kan ik echt niet tegen.

Je kunt het toch opbouwen?
En je krijgt er ook nog eens een goede conditie van!

Kijk en reageer dan ook niet :wink:

Met erg warm weer een zwembadje! Er zijn tegenwoordig echt super grote te koop waar je best een beetje in kan zwemmen :slightly_smiling_face:

huppelen :grinning_face_with_smiling_eyes: word je ook nog es vrolijk van.

En waarom zou ze daarvan afvallen? In zo’n zwembadje kan je nog niet eens 1 slag zwemmen, en als de TS al niet eens een hoelahoep wil kopen…

ik ga maar beginnen met touwtje springen dan maar :slightly_smiling_face:.
weet iemand een goed schema enzo?

Koop dan een hoelahoep, en als je touwtje springen niet vol houdt bouw je het maar op, je wilt toch afvallen?