in de steek gelaten

ik ben een week opgenomen in een inrichting.het ging thuis niet meer en met mij ging het super slecht.ik miste mijn vrienden ontzettend en had hun steun hard nodig want het was daar niet makkelijk.2 vrienden smste me elke dag en ik had die steun echt nodig. 3 vriendinnen lieten niks van zich horen dus smste ik ze, alle prive dingen die ik smste bazuinde ze rond in de school. nu willen ze morgen komen terwijl ik geen behoefte aan hun heb. ik voel me in de steek gelaten en ik vertrouw ze niet meer.wel ben ik nu sterker geworden en met meer zelfvertrouwen ik wil ze nu eens echt de waarheid vertellen want dit is niet eerste keer dat ze me in de steek laten.hoe kan ik dit zo goed mogelijk zeggen zonder dat het knallende ruzie word? want zij gaan dan weer 3 tegen 1 en dan vergeef ik ze altijd omdat ik dan stil val. maar ik ben nu wel klaar met ze.

Ik zou toch vragen of ze naar jou toekomen en face to face duidelijk maken dat je het heel erg vond dat ze dit deden. Veel beterschap, alleszins!

maar de ene die me wel terug smste zou morgenavond komen maar zonder mijn toestemming had ze ook geregeld dat die andere 2 meegingen. ik wist van niets en ik hoor dat nu pas, ik heb gezegd dat ik dat liever niet had omdat dat nog te druk voor me is en dat ik wat daar allemaal heeft afgespeeld heb afgesloten en er niet meer over wil praten. ik zei dit is een nieuwe start voor mij daarna deed ze heel kort of en zij ook niet hoellaat ze morgen kwam en of ze nog kwam.ik heb ook helemaal geen zin in meer in haar want alles wat ik haar prive vertelde over mijn problemen bazuind ze door de school dat kwest me,want ik word er steeds mee geconfronteerd door andere leerlingen en dan komen alle emoties weer naar boven.ik heb een snijprobleem en heb zelfmoord probreerd te plegen,zij wist dat.kom ik de volgende dag op school ja dat meisjes snijd zichzelf werden er door verschillende leerlingen op school gezged ik heb liever die 2 vrienden hier die me wel hebben gesteund.

Ja, heb je gelijk in! Kan je hen niet eens bellen om hen te confronteren en te vragen of ze niet willen komen?

nou, ik had dat ene meisje dus gevraagd of ze wilde komen maar aan die andere 2 heb ik echt geen behoefte aan die willen alleen maar weten wat er precies me aan de hand is en om me vervolgens te zeggen "is dat het nou dan stop je er toch mee"zij snappen me niet.maar dat meisje dat morgen zou komen heeft dus zonder dat ik er iets van wist dat die andere 2 meekomen.dat smste ze me nu pas terwijl ze dat al een tijdje wist. mn moeder zei ook jij laat hun nu maar vallen zij hebben niks van zich laten horen, dan hoeven ze hier ook niet te komen om alle detais te horen om het vervolgens weer door de hele school te bazuinen en ik denk dat ze gelijk heeft. ik wil niet dat iemand daar van af weet want dan word ik er weer mee getreitert en ik heb wel genoeg even aan mezelf.ik zei ik wil er niet over praten wat daar is gebeurd want anders verteld ze dat weer rond.nu zegt ze ik zie nog wel of ik dan kom,ik had een cadeautje voor je maar die krijg je nu pas met je verjaardag

Ik zou dat ene meisje gewoon even vertellen waar het op staat en die andere twee met rust laten, en iedereen daarna sowieso met rust laten. Kost toch allemaal energie en dat is het niet waard! In die tijd had je ook misschien een andere leuke vriendin kunnen vinden! (: