in de steek gelaten..

sinds mijn beste vriendin een vriendje heeft laat ze me echt in de steek.
Ze komt afspraken niet na, als ik tegen dr praat kijkt ze alleen maar naar hem etc etc.
Ik heb nu ruzie met dr…
Ik voel me gewoon nogal gedumpt.
en ze zegt altijd maar: vriendin gaat boven vriendje.
maar daar merk ik helemaal niks van.
en ik heb dr al een x over gepraat met haar, maar t lijkt niete cht te werken.
en ik snap dat ze verliefd is enzo, maar er bestaat ook nog iets als vriendinnen?
wat moet ik nou doen?

Misschien moet je er eventjes laten. En dan later opnieuw moet haar praten.
Liefde doet soms gewoon rare dingen met je :stuck_out_tongue:

Ik denk dat als ze langer een vriendje heeft, ze minder in love wordt. Maar ik weet niet hoe lang ze met die dude heeft, maar dat dus. Ik den dat je gewoon nog even moet wachten.

P.S> Gaat dit over die vriendin waarmee je de life-list-dingens doet?

ik zou met haar gaan praten!

Hm , dat kan gebeuren, dat doe je dan niet expres, en dat komt echt wel terug hoor :wink:
Maar je moet wel begrijpen dat het heeeel moeilijk is om je aandacht te verdelen tussen je vriend, die je echt heel graag ziet, en waar je helemaal verliefd op bent, en je beste vriendin.

En het is niet alleen maar ‘jij’ nu, dat is gemeen om te zeggen, maar het is wel zo.

Dus, don’t worry, laat haar eventjes,
het komt écht wel terug.

Ze heeft het niet eens door waarschijnlijk, dus praat erover zeg dat het je dwars zit! Als je het nu links laat liggen ga je later waarschijnlijk oude koeien uit de sloot halen of zit je er nog 2 maanden mee, dat wil je ook niet toch ;-)?

en als ze het niet begrijpt… dan zou ik zoiets hebben van zoek het maar uit… maar je kan ook het achter je laten en het accepteren dat je haar nu wat minder ziet…!

Edit: Ik had ook ook een beste vriendin vroeger die kreeg een vriend, toen ging het precies hetzelfde. Nou, het is nu 2 jaar later en we praten nog steeds niet tegen elkaar dus op haar wachten is miss ook niet zo’n goed idee xD
maar je weet het nooit natuurlijk.

Het is btw ook niet slim om haar helemaal buiten te gaan sluiten, want ze wil ook heus wel dingen met jou doen, dus niet ineens denken: och, ze is altijd bij haar vriendje, ik spreek wel met die-en-die af, en dan met diegenen heel leuk gaan praten over wat jullie allemaal beleefd hebben, maar stuur eens een smsje dat je ‘good old times’ ff iets wil doen.

Ja, ik spreek uit ervaring, ik heb namelijk mijn vriendin bést verwaarloost nu ik een vriend heb, maar nu gaat het weer prima. Liefde maakt écht hartstikke blind