In de spiegel anders

Oke dit klinkt misschien een beetje vaag, maar hebben jullie dat ook dat je jezelf in de spiegel vaak veel mooier vind dan op foto´s?

ja ! dat heb ik best vaak !

ook hoor ik mijn stem heel anders dan op de videocamera

ligt eraan telefoon camera ben ik altijd heel anders dan met mijn spiegelreflex XD

ik herken mezelf bijna niet dan XD dan zit ik van hee dat zei ik ook
owh
dat ben ik =.=

Dat heb ik ook, altijd.
Maar niet met die spiegel ;P.

Ja omg dat met die spraakopnamen heb ik ook, dan vind ik mezelf echt zwaar kakkerig XD

Ik vind mezelf op foto’s btw 10x lelijker dan in de spiegel

ja heb ik ook, op foto’s ben ik lelijk. Maar komt ook omdat ik mn lach lelijk vindt, en in de spiegel lach ik dus niet.

en je stem hoort iedereen anders dan op camera. Dat is normaal.

oeeh ja dat heb ik ook

hahaahah XD … ik zie het al iemand zeggen … heee ! dat zei ik ook … egt met zo een hoofd van :open_mouth: … hoe kan dat … en dan verander je met je hoofd zo van … ooww … dat ben ik XD
snappiee XD :tipping_hand_man:

same
best stom, dnek je voor de spiegel: ik zie er best goed uit
trek je een foto, omdat je nog wel eens een nieuwe profielfoto kan gebruiken voor de een of andere site, sta je er megaslecht op :woman_facepalming:

nou zo zit ik dan dus ook meestal
:rainbow_flag:

Ja dat heb ik dus ook!ik sta egt supperlelijk op foto’s(er is egt zelden een foto waar ik mooi op sta)eerst dacht ik dat het aan de camera lag maar me broertjes staan er wel goed op dus daar ligt het niet aan…op schoolfoto’s sta ik er trouwens ook altijd slecht op…en komende week komt de schoolfotograaf!!help!

omg wat een verhaal

dat heb ik ook. :s

meestal hepik het wel door dat ik het ben (want dan heb ik bv m’n voicemail - weeral - opnieuw ingesteld)
maar ik vind m’n stem ook altyd zo raar

jaa dat heb ik ook, en dan maak ik een foto vanuit mn spiegel en dan vind ik mezelf lelijk :S echt wazig whahah

Oh god. Dit komt me zó bekend voor. Het had niet veel gescheeld of ik had dit topic aangemaakt, haha :grin:. Ik heb exact hetzelfde “probleem”. Ik vraag me voortdurend af of ik er uit zie zoals ik er op foto’s uit zie of dat ik er uit zie zoals ik er in de spiegel uit zie. Ik heb zelfs geprobeerd twee spiegels tegenover elkaar te zetten om mezelf te zien zoals anderen me zien maar dan kan je jezelf niet aankijken T__T. Ik zou zou zo graag een spiegel willen die het beeld twee keer spiegelt zodat je jezelf in de spiegel ziet zoals anderen je zien. Want ik word er echt onzeker door xD.

En wanneer ik mezelf hoor praten vind ik mezelf kattig klinken.

niet dat ik mezelf mooier vind
ik vind mezelf pas echt een lekker wijf als ik dronken ben :’]

dat heb ik ook altijd, dan maak ik een foto voor de spiegel en dan ziet het er heel anders uit…
en me stem op video/opgenomen/whatever klinkt echt zooooó kut, niet normaal

Ik snap echt niet hoe dat kan…
Want wat zien mensen nou, de ‘‘jij’’ zoals op de foto’s of die van de spiegel?

dat heb ik ook, vanmiddag nog, ik had mn haar gekruld en in de spiegel zag het er leuk uit enzo, ging ik een foto maken zag ik er zoo raar uit :pensive: