In de shit

Mijn vriendin heeft zichzelf gevingerd voor de cam bij een jongen, en nu wil die jongen dat zij met hem neukt en daarna verwijdert hij het filmpje.

Naja, bullshit natuurlijk, maar wat nu? Haar gezicht staat wel op het filmpje. :confused:

Edit: Als ze het niet doet, dan stuurt hij het filmpje door naar al haar vrienden, he says

Tsja dom van haar maar er is niks aan te doen

Aangifte doen

Ik snap niet hoe mensen nog steeds zo dom kunnen zijn. :"")

Kan je aangifte doen zonder dat je ouders het te weten komen? (minderjarig)

Jeetje, kan zij niet gezond nadenken? Sorry maar ik vind het belachelijk dat mensen dit soort dingen doen… Anyway waarom wilt zij zich wel vingeren voor hem en niet met hem naar bed gaan? :’) Als je toch zo laag bent maakt het toch niet uit :’)).

Maarja, of er iets aan te doen is? Aangifte misschien.

Aangifte doen ja. Denk dat het toch al te laat is, wat je ook doet, ik denk dat hij het filmpje toch wel verspreidt, helaas voor haar…

dit !

je hoort 100x per week het zelfde, je ziet het overal fout gaat, je ziet de domme meisjes… en TOCH vinden ze het nodig om lekker uit de kleren te gaan…

Ik vind het ook enorm laag en dom, maar het gaat sowieso niet echt goed met haar de laatste tijd. Misbruik etc, lang verhaal en ga er verder ook niet over uitwijden, maar is het mogelijk om aangifte te doen zonder dat je ouders het te weten komen?

Wie is ook nu zo dom om dat op de cam te doen én al helemaal met kop.
Heeft hij dat filmpje aan haar laten zien? Of zijn het gewoon grote woorden?

ja.

beetje gemeen maar… ze lokt het zelf uit om misbruikt te worden. Als het al echt zo is… en niet dat ze met jongens naar bed is gegaan en daarna spijt heeft gekregen en het er maar op gegooid heeft dat ze misbruikt is.

ik vind het haar eigen schuld.

hoe oud is ze? 12?

Nee, ze was als klein kind misbruikt. En leeftijd maakt niet uit, vraag me alleen maar af of je wel of geen aangifte kan doen bij de politie zonder dat je ouders het weten?

Ligt eraan hoe oud ze is. Volgens mij kun je onder de 16 of 18 niet alleen aangifte doen, maar het lijkt me sowieso verstandiger dat ze toch haar ouders erbij betrekt in plaats van dat die dat filmpje ineens ergens anders zien straks…

ik zei ja.

Aangifte doen heeft toch geen zin. Ze deed het zelf voor de camera en ze wist waar ze aan begon.
Het is sws al dom om zoiets te doen, en al helemaal als ze minderjarig is.
Het is ook idd haar eigen schuld!

sorry, ik vind het elke keer zo frustrerend als ik weer zo iets hoor…
gvd meiden denk eens na.

Damn. :confused:

Ik vind het ook enorm frustrerend. Ze is ook al aan het stressen over of ze zwanger is… Ze was mijn beste vriendin, maar had me iets geflikt waardoor ik het contact verbrak, maar ze raakt echt het spoor kwijt. :’) Fucking hell.