Hey meiden
Normaal gesproken ben ik bijna alleen een lezer op girlscene, maar dit keer heb ik een verhaal wat ik kwijt moet.
Ik heb een vriend, maar ik denk dat ik niks meer voor hem voel. De laatste tijd heb ik eens goed nagedacht over hoeveel ik eigenlijk wel niet mis in m´n relatie. Hij doet eigenlijk zo onwijs weinig voor me, niet dat ik de koningin wil uithangen, maar hij stuurt me nooit een appje, komt nooit eens langs, neemt bijna geen initiatief, vraagt nooit of we samen eens wat leuks doen. Dat zijn toch best wel normale dingen om te doen of ligt dat aan mij? Dit niet alleen, soms haalt hij nogal wat streken uit waar ik ook niet blij van word. Hij heeft ook hele goede kanten, zorgzaam en lief etc… Maar ik voel het niet meer denk ik, ik ben niet meer verliefd. Nou is het heel simpel gezegt: uitmaken. Maar ik vind dit zo moeilijk om te doen. Hij zegt soms nog wel een tegen me hoe blij hij met mij is en dat hij niemand anders wilt en dan breek ik meteen omdat ik weet dat ik hem pijn moet doen. Ook zitten we in dezelfde vriendengroep dus we zullen elkaar altijd blijven zien.
Maar goed, wat is nou een goede manier om het toch maar te doen? Moet ik hem eerst een appje sturen dat ik met hem wil praten? Of gewoon een avondje straight to the point zeggen dat ik iets kwijt moet? Het probleem is alleen dat we vrijwel altijd met z’n alle (met de vriendengroep) zijn en als ik dan persoonlijk moet vertellen dat ik met hem wil praten zit hij waarschijnlijk de hele avond met een rot gevoel en dat gaat iedereen opmerken en ik wil geen drama avond veroorzaken.
uuughhhhgg