in de knoop

Heee girlz ik hrb een vraagje. ik zit op voetbal en probeer zo vaak mogenlijk mijn teamgenoothes te irriteren om aandacht te krijgen. Zoals de hele tijd op hun tenen staa.ofzo en heel hyper actief doen. Ben ik de enige die dat heeft? en hoe zou dat komen? ook ben ik best wel sheinheilig vinden ze. ik zit hier exht mee . kan iemand me pleasee helpen

Je vraagt om negatieve aandacht hierbij. Ik zou toch bij jezelf gaan nadenken waarom je dat doet, dat hoort niet. Die vraag kunnen wij je niet voor jou beantwoorden.

Wat een irritant kind bij jij haha

Ik wil het ook goedmakem met zr maaar ze moeten me nu niet meer hoe kan ik het doed maken?

Wat? Ik kan het amper lezen door de manier waarop je schrijft.
En kap met irritant doen, dat is niet de manier om aandacht te vragen.

Oo sorry ik bedoelde :
ik wil het ed maken met ze maar ze mogen mij niet meer hoe kan ik dat oplossen

Ben je nou alweer aan het trollen?

Wat is trollen?

Weetje, ik herken dat best (van vroeger dan).
Ik had het heel erg bij jongens die ik leuk vond, daar was ik zo fucking irritand tegen en ze steeds een stomp geven, en waarom? Ik wist me gewoon geen houding te geven :stuck_out_tongue:

Hoe heb jij dat opgelost want ik weet echt niet hoe ik hwt goed.moet maken

Tsja, in mijn geval was t bij jongens (ook mn exvriendjes) ik heb t mezelf afgeleerd, heeeel erg op mezelf gelet en me ingehouden. Dat is heel lastig op t begin. Maar net zoals dat irritante gedoe een gewoonte werd, is normaal en lief doen ook een gewoonte geworden voor me :wink:

Hahahaha goed zo, ga je lekker als een irritant wijf gedragen om aandacht te krijgen, zijn mensen dol op joh! Niet dus, ze vinden jou alleen maar strontvervelend. Dus nee, ik doe het gelukkig niet. :’)

Serieus, grow up.

hihihihi ik kan geen engels ;$$

whahahahaha

en ontopic: waarom doe je zo bitchy tegen ze? Probeer gwn aardig te doen als je ze tegenkomt, ga nu niet zelf aardig tegen hun doen en op hun afstappen. Daar staan ze niet op te wachten en dan komt je aardigheid nogal schijnheilig over…

Gewoon niet irritant doen dan

TROLL.

Je kan geen engels en je bent 17 ? En je wilt dan dat wij je serieus helpen ? :’)