Hello lady’s
Ik zit momenteel erg in de knoop met mezelf, en praten met mijn ouders werkt niet in dit geval. Mijn beste vriendin denkt dat ik een steekje los heb…
Ik zal met de deur in huis vallen; Ik ben zwaar verliefd op een 34 jarige man, die woont in Thailand. En ik kom er maar niet overheen!
Ik ben 18 jaar en heb voor mijn opleiding 5 maanden stage gelopen in Thailand. Daar heb ik met de meest geweldige dieren en mensen gewerkt. Na 1 maand op het center en werken met hem ben ik erg verliefd geworden. Het is nooit mijn bedoeling geweest om mijzelf met opzet gek te maken maar het is gebeurd. Omdat we totaal geen contact mochten met de Thai staff hebben we het stiekem gedaan. 4 maanden lang hebben we een super tijd gehad. En voor een Thai kan hij heel goed engels, doordat die met veel vrijwilligers werkt die constant engels spreken.
Ik ben één week eerder weg gegaan van het center om met hem mee te kunnen naar zijn thuis. zijn hele familie. het was super, zijn familie is super -ook al kunnen ze alleen Thais…- hij heeft me naar het vliegveld gebracht en de hele weg terug naar Nederland heb ik mijn ogen eruit gejankt…
Ik heb hem beloofd dat ik terug zou komen in December. Maar ik weet niet wat ik moet doen, ik voel me zo rot over de hele situatie. Mijn ouders zijn het er niet mee eens. mijn beste vriendin verklaart me voor gek, en mijn oma moedigt me alleen maar aan.
Ik heb er over na gedacht, en het sprookje was geweldig. Nog nooit heb ik een meer geweldige tijd gehad als daar met hem. Ook al leven ze daar alleen in armoede en zit ik in een rijtjes huis met een dak erboven. Ik hoor van iedereen dat het niet klopt. Dat ik daar niet kan wennen en hij nooit in Nederland. Ik denk dat dat niet waar is. Eigenlijk weet ik niet meer zo goed wat ik denk. Om de dag bel ik eventjes met hem, want het is zo verschrikkelijk duur. Hij vraagt me elke keer of ik echt terug kom en ik vertel hem iedere keer weer dat ik echt terug kom. Maar ik weet het niet meer…
Help… ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil graag jullie advies.
Wat denken jullie, moet ik hem laten gaan? Door met mijn leven.
Laat hem niet gaan, ga ervoor ?
ps: ja ik heb dit account nieuw aangemaakt om te voorkomen dat teveel mensen weten wie ik ben en wat er gebeurd. (sorry)