In de knoop met mezelf

Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Ik heb tot nu toe alleen nog maar neppe relaties gehad. De ene keer mist die gene me niet en maakt het uit. De andere keer is het een verkeerde zoals een player. De andere keer is het weer dat die gene niet op mij is. Ik kan er echt niet meer tegen. Telkens word mijn zelfvertrouwen weer een beetje minder. Terwijl het net weer een beetje terug komt. Ik wil zo graag een echte relatie met iemand die echt van me houd…

Update: Ja hoor het is weer eens zo. De volgende neppe relatie. Ff kort: Ik vond hem leuk hij mij ook geloof ik. We hebben gezoend. Dat drie dagen lang. En vandaag zei hij dat hij liever single bleef en het niet aan mij lag enzo. Endat hij nog niet klaar was voor een nieuwe relatie. Ja dan dnek ik bij mezelf waarom zoen je dan toch met mij!

Ik word er helemaal gek van! Nog ff en ik kan gewoon niet eens meer zeker zijn of ik nou wel verliefd moet zijn of niet. Als ik toch elke keer word gedumpt! Ik snap niet wat ik verkeerd doe!

En wat is je vraag nu?.. :cold_sweat:
Wacht op iemand die je waard is en ga geen relatie met iemand nemen waarvan je twijfelt.

Liefde moet komen, zoek het niet op.
Als je ware liefde voorbij komt lopen dan gaat het vanzelf, geloof me :slightly_smiling_face:

Het komt allemaal vanzelf wel.

Straks komt er iemand op je pad, en dan stijgt je zelfvertrouwen en alles vanzelf weer geloof me.

inderdaad zoals sommigen hier al zeggen je moet je zelfvertrouwen niet van een jongen af laten hangen (ik heb diezelfde fout gemaakt) ga lekker met je vriendinnen leuke dingen doen. de juiste jongen komt vanzelf. je moet niet zoeken. liefde zoekt jou. je bent nog jong. geniet van het leven :wink:

Hoe oud ben je inderdaad?

Je lijkt erg jong doordat je zei: omdat hij niet op mij is. :stuck_out_tongue:

13 :flushed:

De meeste meiden hebben op hun 13e nog geen serieuze relatie gehad, dus dat is niks om je zorgen om te maken!

Okee dankjulliewel!

Op mijn 13e had ik bang van jongens :cold_sweat:

Komt nog wel meid, gewoon rustig je ding doen en dan komt het vanzelf !

je bent nog erg jong. Liefde zoek je niet dit overkomt je en kan je zeer zeker niet afdwingen. Ik had mijn eerste echte relatie pas toen ik eind 18 was (waar ik nu nog steeds na drie jaar heel gelukkig mee ben). Geniet lekker van het vrijgezel zijn en die leuke jongen komt vanzelf op je pad.

Hahaha ik heb precies hetzelfde ! Ook eind 18 en eerste echte relatie en ook na 3 jaar nog heel gelukkig :slightly_smiling_face:

Je bent dertien en je vraagt je af waarom je nog geen serieuze relatie hebt gehad? Oh my.

Update!

Wat is er? Het blijft nog steeds hetzelfde antwoord als een paar dagen geleden denk ik…
De meesten meisjes hebben nog geen relatie op hun 13e, of in ieder geval geen echte ‘serieuze’ relatie. Niks om je zorgen om te maken dus.