In de bioscoop posters vragen?

Héée

Is er iemand die ooit in de bioscoop posters heeft gevraagd?
Ik hoorde namelijk van m’n neef dat dat in Zwitserland heel normaal is (daar wonen ze) maar wordt dat hier ook wel eens gedaan? Anders komt dat zo gek over :angel:

dus… Anybody??

Ik weet niet, ik heb het zelf nooit gedaan
in dat geval ga ik de poster van This is it vragen.

Ja mn ex vroeg dat ook altijd, ikzelf deed het ook nooit, maar hij vond het heel normaal;p

wat vind jij ervan dan? (nieuwsgierigheid…)

En kreeg hij ze dan ook ? xD
en wanneer moet je het vragen - als de film nog draait (dus als de poster er nog hangt) of erna?
En waneer krijg je hem dan ? xD

Ik heb t n x geprobeert bij de bios in tilburg, ze zeiden eerst dat ik m mocht hebben, zodra de film niet meer draaide. Ging over de laatste batman film, vriendin van me is helemaal gek van the joker, dus wou die poster graag hebben. Hadden ze mn gegevens opgeschreven, uiteindelijk niks gehoord. Later nog n x gaan vragen, mocht ik m wel meenemen (na 10 euro te betalen, maar dan heb je wel zown huge filmposter & in mijn geval, een hele gelukkige vriendin)

Okee, koel =D
Dan ga ik het ook maar doen denk ik.

UP ^^

ik heb wel zo’n harry potter filmposter, waarschijnlijk ook van de bios
ik vind het niet erg als je het vraagt, juist leuk als je die poster krijgt =D

Ja mijn moeder heeft het vroeger een keer voor mij gevraagd, maar die poster moest weer terug naar 1 of ander bedrijf of een andere bioscoop ofzo, heel vaag allemaal. :’)

Wat is daar raar aan? Volgens mij doen heel veel mensen dat.

jahoor tuurlijk kun je dat gewoon doen,
ook kan dat gwoon bij de Free record shop
of music store ofzoo.

of bij andere winkels/ketens waar een poster
is die jij graag wil hebben, je kan dat ook
gewoon doen met van die borden enzoo.

soms kun je die posters ook gewoon kopen,
in de bios dan hea .
dus give it a try :stuck_out_tongue:

ciao Xx.

Ik had een keer de poster van ‘the 3d concert experience’ van de jonas brothers gevraagt, maar die kreeg ik dus mooi niet hé.

nou ik ben altijd een beetje verlegen omdat soort dingen te vragen haha, maar ik vond het prima dat hij het deed! En de mensen in de bioscoop reageerden ook altijd heel normaal.
Maar ik zou het vragen als je ze nog ziet hangen anders zijn ze daarna misschien al weg, en soms geven ze het gewoon gratis weg andere keren vragen ze wat geld ervoor maarja het is maar net of je dat er dan voor over hebt.

oké, thanx iedereen :grinning:

ik ga het denkik vrijdag proberen, ik post 't wel…
ik ga trouwens vragen naar een poster van new moon/twilight (als ze die nog hebben, het is bijna een jaar geleden, maargoed :angel: )