In de ban van een jongen

Hallo allemaal,

Ik heb dus een probleem.

In september heb ik een goede vriend van m’n beste vriendin ontmoet. Het was een best heftige ontmoeting, omdat hij me constant heel indringend aan keek en me een soort van in de gaten hield. Hier werd ik best nerveus en zenuwachtig van.
Dagen later was ik hier nog van in de war en moest ik constant aan die jongen denken.
De keren erop dat ik bij m’n vriendin was, hoopte ik stiekem om die jongen weer te zien en bij elke deurbel en telefoongeluidje hoopte ik dat hij het was. Helaas was dit niet zo.

Uiteindelijk heb ik besloten om hem op Facebook op te zoeken en hem een vriendschapsverzoek te sturen. Die heeft hij niet geaccepteerd.

M’n beste vriendin weet er helemaal niks vanaf en ik durf het haar ook niet te vertellen, omdat ik bang ben voor het antwoord. Het is niet bepaald een goede jongen, omdat hij zn leven niet helemaal op de rit heeft zeg maar.

Afgelopen week heb ik hem weer gezien bij m’n vriendin. Ik was echt helemaal zenuwachtig en nerveus toen ik hem weer zag, daardoor kon ik gewoon niet normaal in z’n bijzijn doen. Dit keer heb ik hem heel kort gezien, want hij moest ook weer snel weg. Volgens mij kon je de teleurstelling van m’n gezicht aflezen.

Het was een poosje minder hoeveel ik aan hem dacht, maar na deze ontmoeting ben ik weer helemaal in de war en kan ik me niet concentreren om andere dingen, maar alleen aan hem. Daarom heb ik besloten om het hier neer te zetten en aan jullie om hulp te vragen.

HELP, WAT MOET IK DOEN?!

Probeer hem eens aan te spreken en in contact te komen de volgende keer dat je hem ziet.

Wat Nina zegt, gewoon aanspreken volgende keer! En misschien kun je het ook gewoon tegen je vriendin zeggen? Misschien kan zij ook wat voor je uitzoeken.
Zeg gewoon alleen dat je nieuwsgierig bent, als ze een vriendin is helpt ze je toch gewoon?

volgens mij vind je hem echt heel leuk, je kan hem nog een keer een vriendschapsverzoek versturen, maar dit komt misschien een beetje hopeloos over. misschien heeft hij nog andere social media zoals instagram? je kan hem daar op volgen, en als hij hier ook niet op reageert moet je natuurlijk ook gaan nadenken of het handig is om zoveel moeite te doen voor een jongen die zijn leven niet helemaal op de rit heeft.

Thanks allemaal voor het meedenken en het goede advies :kissing:

Ik zie hem voorlopig toch niet meer en ik denk dat ik hem gewoon moet vergeten.
Nou als het wel wat wordt of wat dan ook, dan laat ik het jullie weten. :upside_down_face: :wink: