In contact met hém komen?

Ik ken dus een jongen, niet persoonlijk, maar van gezicht.
Hij zit bij mij op school en ik weet wel zeker dat 'ie mij ook wel van gezicht kent. Alleen ik vind 'm best wel leuk. Hij werkt in een winkel waar ik regelmatig kom. Tis daar nooit zo druk, dus heeft ie me wel al een paar keer geholpen.

Ik vind hem dus ontzettend knap en bladiebla en zou graag met hem in contact komen. Nou ik heb hem al toegevoegd op msn, maar hij heeft nog niets gezegd ofzo. Nou ben ik niet echt van plan om te beginnen, want ik heb gééen idee.
Wat zou ik ooit tegen hem moeten zeggen waardoor die ook maar een beetje geïnteresseerd is?

Oja: hij weet niet dat ik dat met diegene ben met MSN.

Heeft iemand tips voor me?

Hmm… Als je hem ziet op school naar hem glimlachen? Als hij een reactie geeft (terug glimlachen bijv.) ben je in elk geval al bij hem opgevallen. Als je weer in die winkel kom iets tegen hem zeggen? (kan iets heel simpels zijn als gewoon ‘hoi’)
Nja, er komt later wel iets in me op, dan post ik het wel :slightly_smiling_face:

In die winkel vragen hoe hij heet en een gesprekje aanknopen. En zn mobiele nummer vragen.
En gewoon wél tegen hem gaan praten op msn

Oke dankje voor je reactie, lijkt me wel eng, naar hem glimlachen. Maarja, kan geen kwaad denk ik.

Wat er gezegd is; in die winkel gewoon gedag zeggen, oogcontact maken op school, dat soort dingen, en dan misschien een keer een praatje maken!

Ik heb ook bijna iets men een man die ik ken van een winkel, ik heb gewoon leuk met hem gesproken, en na een tijdje hem op msn gezocht, en gezegt bij het vriendjes maken: Heey, ik ben een vaste klant, ken je me nog?

En toen ging het balletje rollen.

Ik ga gewoon wat tegen hem zeggen op MSN, kan mij het ook schelen.
Alleen ik weet niet wat leuker zou zijn; Hee, of Vraag je je niet af wie ik ben?
Of is dat tweede al te overdreven? :l

Ik heb zelf geen goede ervaringen met msn, spreek hem gewoon een keer leuk aan, als je weer in de winkel bent. Het komt een beetje apart over, en meestal lopen die gespreken dood.

Ja dat is vaak wel zo. Niet meteen een geweldige eerste indruk.

Nja in mijn ogen een beetje stalkerig, als je hem al wat vaker hebt gesproken i.r.l heb je gelijk al dat extra puntje voor. en neemt hij je vast seriuezer/. ik zou als ik jou was, gewoon een keer lang die winkel gaan (looking fabulous of course;))

ga langs de winkel &zeg tot jij dat was op msn (:

Loop gewoon die winkel in en zeg dat jij dat ene meisje was op MSN. Je zult hem toch ooit moeten aanspreken, om een beetje indruk bij hem te maken.

je moet nooit over komen bij iemand die je leuk vind als iemand die op msn altijd alles zegt en durft maar in het echt een beetje verlegen is.
begin rustig met hoi.
de volgende keer vraag je hoe het is.
en dan die volgende keer spreekt hij je misschien wel gewoon aan?

succes!
xx