in contact met Gidsen (=engelen)

Heey
volgens mij is er nog geen topic over dus kd8 wrm ni?
Kan iemand van jullie in contact komen mijn jullie gids(en)?
Ik niet, kwil het wel maar het lukt niet, kheb al 2keer een boek over gelezen maar geen resultaat.
zoja vertel is wat over

voor mensen die niet weten wat gidsen zijn:
Geleidegeest - Gids
Ieder mens heeft één of meerdere geestelijke begeleiders. Gidsen kunnen steun bieden en tijdens crisissituaties als raadgever dienen. Maar zij nemen geen beslissingen voor de mens; wij blijven zelf verantwoordelijk voor onze daden.

het is dus een soort beschermengel dat elk mens heeft en soms ook meerdere…

als je dit flauwekul vindt, hoef je niet te reageren …
ben benieuwd!
:four_leaf_clover:

ik kan dat wel
xxx

nee maar heb t ook nog nooit geprobeerd ofzo.

nee maar ik wil dat denk ik ook niet kunnen.

Nooit geprobeerd. maar mijn broer was een keer bij iemand voor zijn ADHD en die beschreef een man die hij al heel vaak in z’n kamer had gezien… best creepy. maar ik heb geen idee of ik het wel geloof. mijn zus zegt er ook een te hebbben…;p ik heb ze nog nooit gezien (A)

ooo echt?
heb je het altijd gekunt of heb je moeten oefenen?
Kwil het echt graag en voel me er 100% klaar voor maar het lukt nie goed.
Ook zou ik graag de aura’s kunne zien, dit is even gelukt met mijn hand maar om de volledige aura van een persoon te zien vindt ik ook moeilijk :s
iemand daar ervaring mee? :four_leaf_clover:

ik kan het beide, en ik heb er nooit op geoefent.
maar de laatste tijd wens ik steeds vaker dat ik het niet meer kan.

Waarom? beinvloed het je leven? In mijn ogen is het heel positief maar ik kan het natuurlijk niet weten…
hoe is het om met je gids te kunnen communiceren?
Waar heeft hij/zij je mee kunnen helpen?
Wat heb je al ervaren?
En wat zie/voel je in de aura’s van anderen en weet je wat het wil zeggen?

Ik voel wel soms de aura’s maar ik twijfel of het niet gewoon mijn instinct is… kzou het willen zien maar moet nog veeel oefenen

Het lijkt me heel moeilijk om het aan te leren. Ik kan het zelf niet, soms zou ik het ook wel willen kunnen, soms ook niet, het maakt veel dingen nog een stuk gecompliceerder denk ik.

hoe kun je dat aanleren??
en hoe weet je dan dat je het kan?
ik snap er niks van…

aura’s kan ik wel zien
ik zou mijn gids ook wel willen zien (:

-

je het leren via site’s (daar staat wat info), maar er zijn ook boeken in de boekhandel, internet of gewoon in de bibliotheek.
ik heb 2keer ‘gidsen gids’ gelezen van Wiemer, L.M., tof geschreven boek, heel simpel om te lezen enz

wel tof om te weten dat anderen er ook wat van weten en dat sommige zelfst er ervaringen mee hebben. Want mijn vriendinnen zouden me scheef aankijken en voor gek verklaren als ik er iets over zou zegge
tx voor de reacties :kissing:

Mijn moeder heeft zo’n cursus gevolgd, en nu kan ze doorgeven wat jouw engelen je te zeggen hebben, of je kan ze een vraag stellen en dan geeft zij via hen antwoord. Het is dan wel met kaarten leggen, iedere kaart staat voor een andere boodschap en engel. Het klinkt misschien heel vreemd, maar het kan echt, bij mij kwam het allemaal precies uit. Men zegt dan ook dat als een bepaalde kaart, dus een bepaalde engel steeds naar voren komt, dat die dan jouw persoonlijke beschermengel is.