In contact komen met collega

Ik werk al een poos in een supermarkt, en een paar maanden geleden had een vriendin van me een keer meegenomen na een avondje werken naar een paar collega’s. Daar was dus een hele leuke jongen. Ik had hem al eens vaker gezien in de winkel maar omdat hij een vulploeger is en ik achter de kassa zit sprak ik hem niet zo vaak tot nooit.
Die avond was het hartstikke gezellig, de ochtend daarna ook aangezien we met die hele groep moesten werken. Maar daarna hebben we niet echt meer gepraat op het werk.
Ik vind hem nog steeds een hele leuke jongen, ontzettend lief ook, en wil graag weer in contact met hem komen (en hoop dat er dan meer uit komt). Dus de afgelopen weken als ik hem tegen kwam in de gangpaden heb ik hem begroet, en afgelopen vrijdag moest ik met hem werken en toen was het echt weer heel gezellig.
Nu is het probleem dat hij, als ik het goed heb, alleen op de vrijdagavond en de zaterdagochtend werkt. Zelf werk ik zaterdags ook en zie ik hem 's ochtends nog een poosje, maar op de zaterdagochtend is hij meestal wat drukker met de vulploegers aansturen. En die vrijdagavond dat ik moest werken was volgens mij iets eenmaligs.
Ik wil ontzettend graag met hem in contact komen, maar weet niet hoe. Had al bedacht om een keer op een vrijdagavond langs te gaan en boodschappen te halen. Maar waar heb je dat over met hem als je in contact wil komen? En omdat ik dan de vrijdagavond even langs kom, kan ik het misschien hebben over of hij nog uit gaat dit weekend ofzo.
Zoals jullie merken ben ik nogal een ramp op dit gebied, hulp zou fijn zijn haha!
(Sorry als er spelfouten in staan, heb het niet over gelezen)

Vraag of hij samen pauze wilt houden met je!

Jammer genoeg wordt er een schema gemaakt.

-
Ging fout, het terug reageren.

Is er geen whatsappgroep? Probeer z’n nummer te krijgen.

He balen van dat schema. Voeg hem toe op facebook?

Ik heb hem al op facebook, ook heb ik z’n nummer al omdat dat een keer is gestuurd in onze kassa groep. Alleen weet hij niet dat ik z’n nummer heb denk ik.
Ik heb hem toegevoegd op snapchat maar volgens mij doet hij daar niet zoveel mee.
Pff, moeilijk moeilijk… hahah

Stuur hem een berichtje op fb om te beginnen.

Ik zou op vrijdagavond langsgaan en dan een gesprekje beginnen (eerst gewoon hey alles goed? ofzo, en dan op een gegeven moment vragen wat zijn plannen zijn voor het weekend inderdaad). Of zorgen dat je ook weer een keer op vrijdag werkt, door met iemand te ruilen.