In bad als je ongesteld bent?

Heey meiden,

Misschien een hele domme vraag maar kun je in bad als je ongesteld bent zonder een tampon te gebruiken?

Ik ga namelijk vandaag een paar dagen op vakantie. Thuis hebben we geen bad dus ik had gevraagd of mijn vader een huisje met bad wilde boeken.
Maar nu ben ik dus ongesteld geworden en ik wil super graag in bad.
Vandaar mijn vraag. Want ik had ergens gelezen dat als je onder de douche staat je geen bloed verliest. Nu vraag ik me dus af als je in bad zit verlies je dan ook geen bloed?

xx

Als je een tampon draagt, dan kan het natuurlijk gewoon. Of het zonder ook kan, durf ik niet te zeggen.

Zonder kan ook, alleen bij het in-en uitstappen in bad kun je bloed verliezen. Verder heb je er geen last van (zal wel wat de waterdruk te maken hebben ofzo?)

Als je in het water zit verlies je geen bloed inderdaad

in het water verlies je niks, maar ik heb wel eens gruwelverhalen gehoord van meiden waarbij het bloed eruit stroomde toen ze opstonden en alles onder zat….

Als je in het water zit verlies je inderdaad geen bloed,ook niet als je onder de douche staat.
Je kunt natuurlijk voor de zekerheid wat wc papier naast het bad zetten en een handdoek naast het bad leggen !

Dat blijkt te kunnen ja, door de druk van het water en de warmte ofiets, maar ik zou voor de zekerheid niet al te lang in bad gaan.

Ja het gaat zonder probleem bij mij.

Je kan toch ook gewoon met tampon in bad gaan. Dat doe ik vaak genoeg, lijkt me frisser dan zonder.

Het kan, maar daarna is het een heel gedoe.
Ik zou gewoon een tampon gebruiken.

Je kunt die tampon ook gewoon in houden. Maar het kan in ieder geval wel gewoon. Als je zonder tampon in bad gaat moet je er wel rekening mee houden dat er bloed op je handdoek kan komen. Dus je kunt het beter droog maken met wc papier, dan een onderbroek aan doen, en dan verder gaan met afdrogen. Haha, anders is de kans groot dat er een bloedvlek op je handdoek komt en die gaan er zeer lastig af. ik spreek uit ervaring

Het kan wel, maar als je bad leeg is en je staat op dan kan het wel eens gebeuren dat er allemaal bloed uit je vagina komt.

Oh god nu moet ik denken aan zo’n Vine filmpje van een groepje jongeren die in zo’n jacuzzi zitten en dat een zo’n meisje ongesteld was :’)