Impression of the moment

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het ene moment zó blij bent met je vriendje/lover omdat jullie net een leuk moment/dag/afspraak hebben gehald, maar daarna (na een minder leuk moment/dag/iets) het juist even niet meer ziet zitten?

Ik heb daar zo’n last van! Het ene moment wil ik hem never nooit kwijt omdat het zo leuk met hem is, en dan vandaag bijvoorbeeld heb ik hem op school amper gezien, en dan zit ik meteen weer te twijfelen. Ik word gek van mezelf zo!

Iemand die het zelfde heeft? Wat kunnen we eraan doen? XD

Ik snap je echt helemaal! Hij zit bij mij in de klas, dus ik zie hem best wel vaak. En soms als hij onder de les bij zijn vrienden zit, denk ik echt… voel ik nog wel wat voor hem? Is dit echt wat ik wil? Maar als we dan met zijn 2’en zijn… voel ik gewoon dat ik echt van hem hou… Snap je?

En owja… hij was toen 2 week op vakantie, en toen hij terugkwam ging het een tijdje niet zo goed, en vertelde hij me dat hij twijfelde het uit te maken… Sinds die dag twijfel ik steeds of hij wel van me houd, en dat maakt me gek… Ook al is het nu veel serieuser dan eerst en weet ik diep van binnen ook wel dat hij het niet meende toen.

Geen last van, vind hem altijd geweldig. :angel:

Ja ik heb nu bijna een half jaar met hem, alles gaat natuurlijk nog helemaal goed, maar in mijn hoofd maak ik dingen soms erger dan het is. Vandaag heel hard gefietst om in de pauze nog een kusje te kunnen scoren, krijg ik één kusje en heel weinig aandacht en gaat hij weer verder. Dan denk ik meteen, ja waar doe ik het allemaal voor blablabla. x] Ik wil die gedachtes echt weg hebben!

Ik maak dingen ook altijd erger dan dat het is… Ik kan soms zo ontzettend flauw reageren op dingen die hij doet.

Ja dat heb ik ook, maar dan alleen in mijn hoofd. Hij merkt er (gelukkig) niets van. Ik wéét dat ik het overdrijf in m’n hoofd, maar toch, het is vervelend.

Klopt. Hij kan soms zo onverschillig doen… Maar als we samen zijn is hij echt geweldig.

Dit heb ik ook echt zo erg he O__o Hij mag dan wel niet mijn vriendje zijn. Maar we zouden een keer met elkaar afspreken en op het ene moment heb ik er zo’n zin en het andere moment weet ik niet of ik nou het echt nog wel wil =/ Zo vreselijk!

Precíés dat! Op school is het helemaal niet persé leuk, maar met z’n tweetjes is hij ook zo anders en dan is het super altijd. Any solutions?

Praten helpt ook niet… want hij doet eigenlijk niks fout… ik heb geen idee wat zal helpen.

Nee precies, het is niet dat hij iets fout doet. Wij maken het gewoon erger xD Wat zijn we eigenlijk lullig haha x] Soms dwing ik mezelf tot over iets anders nadenken. Dat helpt wel. Dan denk ik gewoon teveel over dingen na. Maar toch, vooral als ik me zit te vervelen in de les, kan ik het niet laten…

Trouwens, de andere kant op, de positieve manier, is dan wel weer leuk. Extreem happy zijn als het wel heel leuk was!

Dat heb ik nu ook!
maar dat is meer omdat ie me iets heeft geflikt, echt heel kud

Ja dat is ook heet klote. Maar ik bedoel meer, dat hij niet zo zeer iets doet, maar het gewoon even wat minder leuk dan normaal was, dat je dan meteen aan alles gaan twijfelen enz.

ik kan gewoon niet tegen veel dingen… dat komt ook door veel dingen qua thuis enz. Maar als ik me dan niet lekker voel en probeer op te letten in de les, en hij gaat dan met zijn vrienden kloten dan vind ik dat soms zo irritand… Ook al doet hij niks foutXD

Hmm, ik heb het een beetje, maar ik geloof wel wat minder dan jullie. Ik heb vaak het idee dat ik TE gelukkig ben en daar word ik onzeker van, want het ging voordat ik met hem was nooit zo lang zo goed. Heel raar en heel vervelend, maar ik kan er niks aan doen. xD

Heb ik ook wel eens :]
Maar dat komt eerder omdat hij zo ver weg woont, en dan heb ik wel eens zoiets van; ‘Zou hij nu met een ander meisje flirten?’
Maar ik weet dat dat niet zo is en toch denk ik het…
Maar aandacht tekort van hem heb ik zéker niet!
En ook niet als er vrienden bij zijn!

Idd! heb precies het zelfde.

ja dat heb ik ook wel eens.
vooral net, zomaar nees.
zo rar is dat.